Έως το 2030 η Volvo Cars θα γίνει εταιρεία μόνο ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Η Volvo Cars είναι πλήρως αφοσιωμένη στο να αναλάβει ρόλο ηγέτη στη ραγδαία αναπτυσσόμενη αγορά των premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μέχρι το 2030, σχεδιάζει να έχει γίνει ένας κατασκευαστής αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκίνητων.
Έως τότε η εταιρεία σκοπεύει να καταργήσει σταδιακά κάθε μοντέλο της με κινητήρα εσωτερικής καύσης, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, και να διαθέτει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
Ο μετασχηματισμός της Volvo Cars σε κατασκευαστή αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων αποτελεί τμήμα του φιλόδοξου κλιματικού της σχεδίου, το οποίο εστιάζει στη συνεχή μείωση του αποτυπώματος άνθρακα στον κύκλο ζωής κάθε αυτοκινήτου μέσω ξεκάθαρων δράσεων.
Η απόφαση της Volvo Cars βασίζεται στην προσδοκία ότι τόσο η νομοθεσία όσο και η ταχεία επέκταση υποδομών φόρτισης υψηλής ποιότητας θα επιταχύνουν την αποδοχή των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων από τους πελάτες.
Η πορεία της Volvo Cars προς την καθολική εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης συνοδεύεται από προσήλωση στις online πωλήσεις και μία πιο πλήρη, ελκυστική και ξεκάθαρη προσφορά προς τον πελάτη υπό το όνομα Care by Volvo. Όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.
Η φιλοδοξία για το 2030 αντανακλά την επιτάχυνση της στρατηγικής της Volvo Cars για το πέρασμα στην ηλεκτροκίνηση, που βασίζεται στην ισχυρή ζήτηση για τα αυτοκίνητά της με ηλεκτροκινητήρες κατά τα πρόσφατα χρόνια, αλλά και στη σταθερή πεποίθηση ότι η αγορά των μοντέλων με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα φθίνει συνεχώς.
«Για να παραμείνουμε επιτυχημένοι, χρειαζόμαστε κερδοφόρο ανάπτυξη. Επομένως, αντί να επενδύουμε σε επιχειρηματικές δραστηριότητες που συρρικνώνονται, επιλέγουμε να επενδύσουμε στο μέλλον – ηλεκτρικά και online», δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO της Volvo Cars. «Είμαστε απολύτως προσηλωμένοι στο να αναλάβουμε ηγετική θέση στη ραγδαία αναπτυσσόμενη κατηγορία των premium ηλεκτρικών αυτοκινήτων».
Η Volvo Cars λάνσαρε το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο, XC40 Recharge, σε αγορές ανά τον κόσμο το προηγούμενο έτος. Αργότερα μέσα στη σημερινή ημέρα, η εταιρεία θα αποκαλύψει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητό της, ένα νέο μοντέλο της Σειράς 40.
Μέσα στα επόμενα χρόνια, η Volvo Cars θα λανσάρει αρκετά ακόμη ηλεκτρικά μοντέλα. Ήδη, έως το 2025, η εταιρεία σκοπεύει το 50% των παγκόσμιων πωλήσεών της να προέρχεται από αμιγώς ηλεκτρικά και το υπόλοιπο από υβριδικά αυτοκίνητα. Μέχρι το 2030, κάθε αυτοκίνητο που διαθέτει στην αγορά θα πρέπει να είναι αμιγώς ηλεκτρικό.
«Δεν υπάρχει μακροπρόθεσμο μέλλον για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Henrik Green (Χένρικ Γκριν), Επικεφαλής Τεχνολογίας στη Volvo Cars. «Δεσμευόμαστε να γίνουμε ένας κατασκευαστής αποκλειστικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων και η μετάβαση πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως το 2030. Αυτό είναι κάτι που θα μας επιτρέψει να ανταποκριθούμε στις προσδοκίες των πελατών μας, ενώ θα αποτελέσει και τμήμα της λύσης στη μάχη εναντίον της κλιματικής αλλαγής».
Αποκλειστικά online
Η Volvo Cars αλλάζει δραστικά το πώς και το πού θα συναντά τους πελάτες της και μετασχηματίζει το παραδοσιακό μοντέλο χονδρικής, περνώντας στην απευθείας online επαφή και στο χτίσιμο ισχυρών δεσμών με τον πελάτη.
Έως το 2030 όπως προείπαμε, η εταιρεία σκοπεύει να γίνει ένας κατασκευαστής αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να λανσάρει μία εντελώς νέα οικογένεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Στο σύνολό τους, αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο online.
Ως τμήμα της νέας εμπορικής της στρατηγικής, η Volvo Cars θα πραγματοποιήσει μεγάλες επενδύσεις στα online κανάλια πωλήσεών της, μειώνοντας δραστικά την πολυπλοκότητα στην προσφορά των προϊόντων της και υιοθετώντας ξεκάθαρα και σταθερά μοντέλα τιμολόγησης.
Σε συνδυασμό με τις online πωλήσεις, η Volvo Cars θα εστιάσει σε μία συνολική και πρακτική προσφορά προς τον πελάτη, υπό το όνομα Care by Volvo.
«Το μέλλον της Volvo Cars καθορίζεται από τρεις πυλώνες: ηλεκτρικά αυτοκίνητα, online και ανάπτυξη», δήλωσε ο Lex Kerssemakers (Λεξ Κερσμέικερς), Επικεφαλής Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών. «Θέλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας έναν απροβλημάτιστο και χωρίς έγνοιες τρόπο να έχουν ένα Volvo, εξαλείφοντας την πολυπλοκότητα και διευκολύνοντας την πρόσβαση στο αυτοκίνητο και την οδήγησή του. Απλότητα και ευκολία αποτελούν σημαντικά στοιχεία σε οτιδήποτε κάνουμε».
Μαζί με τη μεγάλη επένδυση που πραγματοποιεί σε online πλατφόρμες πωλήσεων, η Volvo Cars θα χτίσει ισχυρότερους δεσμούς με τους πελάτες της από κοινού με τους συνεργάτες της στη λιανική πώληση. Οι Επίσημοι Διανομείς παραμένουν ένα ζωτικό τμήμα της εμπειρίας του πελάτη και θα συνεχίσουν να έχουν την ευθύνη για μια σειρά σημαντικών υπηρεσιών, όπως η προετοιμασία, η παράδοση και η συντήρηση αυτοκινήτων.
«Οι online και off-line δραστηριότητες χρειάζεται να είναι πλήρως και απρόσκοπτα ενωμένες», πρόσθεσε ο Lex Kerssemakers. «Σε οποιοδήποτε σημείο της διαδρομής του – online, σε μία έκθεση, σε ένα Volvo Studio ή κατά την οδήγηση του αυτοκινήτου – ο πελάτης πρέπει να απολαμβάνει μία εμπειρία κορυφαίου επιπέδου».
Το Care by Volvo, μέχρι σήμερα γνωστό ως όνομα για τη συνδρομητική υπηρεσία της Volvo Cars, θα επεκταθεί σε μία ευρύτερη προσφορά για τον πελάτη, στοχεύοντας σε ακόμη καλύτερη συνολική εξυπηρέτηση.
Η online αγορά ενός ηλεκτρικού Volvo θα συνοδεύεται από ένα πακέτο παροχών, που περιλαμβάνει στοιχεία όπως η συντήρηση, η εγγύηση, η οδική βοήθεια, καθώς και επιλογές για την οικιακή φόρτιση, αλλά και ασφάλιση – όπου διατίθεται.
Το volvocars.com θα είναι η online ναυαρχίδα των εκθέσεων της εταιρείας, παρέχοντας στους επισκέπτες δραστικά απλοποιημένη διαδικασία εγγραφής, με λιγότερα βήματα.
Οι πελάτες θα μπορούν να επιλέξουν μεταξύ ελκυστικών προ-διαμορφωμένων ηλεκτρικών Volvo που είναι έτοιμα για απλή και εύκολη παραγγελία και γρήγορη παράδοση.
Η διαδικασία απλοποιείται και διευκολύνεται περαιτέρω μέσω ξεκάθαρων και σταθερών μοντέλων τιμολόγησης. Αυτό αυξάνει τη διαφάνεια και εντείνει τους δεσμούς εμπιστοσύνης.