Το νέο Dacia Duster

By  |  0 Comments

Με ιστορία από το 2010 και με τιμή ανάλογη αυτοκινήτου πόλης, το Duster ταρακούνησε τα νερά της αγοράς των SUV. Πρόκειται για μία πραγματική επανάσταση από τη Dacia! Με πάνω από 1,9 εκατομμύρια πωλήσεις, το Duster κατέκτησε την 1η θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας του στην ευρωπαϊκή αγορά, από το 2019.

Ακολουθώντας τα χνάρια των προηγούμενων γενεών, το Νέο Duster απευθύνεται τόσο στους πελάτες που θέλουν ένα άνετο και ελκυστικό SUV με compact διαστάσεις, όσο και σε αυτούς που αναζητούν ένα στιβαρό και ευέλικτο 4×4. Από μόνο 15.990 ευρώ! Και με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης!

Πιστό στις αρχές του, το Νέο Duster παραμένει ένα οικογενειακό SUV με περιπετειώδη χαρακτήρα, αποτελώντας το ιδανικό μέσο για τις καθημερινές μετακινήσεις, αλλά και για τις εξορμήσεις στην ύπαιθρο.

ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ

ΣΤΥΛ ΜΕ ΟΥΣΙΑ
Κατά το λανσάρισμά του, το Νέο Duster παρουσιάστηκε με το νέο χρώμα ‘Arizona Orange’, που τονίζει ακόμα περισσότερο το μοντέρνο του design. Ωστόσο, η αισθητική του αναβάθμιση εξυπηρετεί και τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αμαξώματος που συμβάλει, με τη σειρά της, στον περιορισμό της κατανάλωσης.

ΝΕΑ ΕΜΠΡΟΣ ΟΨΗ
Το Νέο Duster υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Dacia, που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα νέα Sandero Streetway & Sandero Stepway. Τα νέα φωτιστικά σώματα ενσωματώνουν και τα φώτα ημέρας σε σχήμα πλάγιου ‘Y’, ένα χαρακτηριστικό μοτίβο από το οποίο πήρε την έμπνευσή της και η σχεδίαση της νέας τρισδιάστατης χρωμιωμένης μάσκας. Το νέο και πιο μοντέρνο εμπρός μέρος ενισχύει ακόμα περισσότερο την έντονη προσωπικότητα του Νέου Duster.

ΝΕΑ ΦΩΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΟΓΡΑΦΗ
Τα εμπρός φώτα (τύπου ECOLED), αλλά και τα πίσω, ενσωματώνουν τη νέα φωτιστική υπογραφή της Dacia. Το Duster είναι το πρώτο μοντέλο της Dacia που εξοπλίζεται με εμπρός φλάς τεχνολογίας LED.
Η ίδια τεχνολογία χρησιμοποιείται και στα φώτα πορείας (που διαθέτουν στάνταρ αυτόματη ενεργοποίηση) και σε αυτά που φωτίζουν την πινακίδα κυκλοφορίας. Πέρα από τη χαμηλότερη κατανάλωση ηλεκτρικής ενεργείας, η τεχνολογία LED προσφέρει καλύτερο φωτισμό και καλύτερη ορατότητα, τόσο για τον οδηγό όσο και για τους άλλους χρήστες του δρόμου.

ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Χάρη στη συνεργασία σχεδιαστών και μηχανικών, η αεροδυναμική του Νέου Duster εξελίχθηκε παράλληλα με τη σχεδίασή του. Το νέο πίσω σπόιλερ και οι νέες ζάντες αλουμινίου, 16 και 17 ιντσών, έχουν δοκιμαστεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Οι βελτιώσεις στον τομέα του περιορισμού των εκπομπών του CO2 (νέες πλήμνες τροχών και ελαστικά, φωτισμός LED) καθώς και ο χαμηλότερος συντελεστής οπισθέλκουσας (SCx) επιτυγχάνουν μείωση των εκπομπών του CO2, της τάξης των 5,8 γρ./χλμ. (έκδοση 4WD). Η μείωση των εκπομπών CO2 σημαίνει και χαμηλότερη κατανάλωση, προσφέροντας διπλό όφελος στον πελάτη.

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Το Νέο Duster προσφέρει βελτιωμένο επίπεδο άνεσης στους επιβάτες του. Το φιλόξενο εσωτερικό του, διαθέτει νέες ταπετσαρίες, νέα προσκέφαλα και μία ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με φαρδύ, συρόμενο υποβραχιόνιο. Προσφέρει επίσης δύο νέα συστήματα πολυμέσων, με νέα, μεγαλύτερη οθόνη αφής 8”.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΝΕΣΗ
Οι επενδύσεις των καθισμάτων του Νέου Duster είναι 100% καινούργιες. Τόσο το ύφασμα όσο και το σχήμα των νέων προσκέφαλων προσφέρουν καλύτερη εργονομία, ενώ καθαρίζονται πολύ εύκολα. Η λεπτή γραμμή τους βελτιώνει την ορατότητα των πίσω επιβατών προς τα εμπρός και των εμπρός προς τα πίσω.
Το πιο σημαντικό νέο χαρακτηριστικό είναι η ψηλά τοποθετημένη κεντρική κονσόλα με το φαρδύ υποβραχιόνιο, το οποίο μπορεί να σύρεται κατά 70 χλστ. Στο εσωτερικό του διαθέτει χώρο για φύλαξη φιάλης 1,1 λίτρου, αλλά και δύο θύρες USB στο πίσω μέρος του, για φόρτιση των φορητών συσκευών των πίσω επιβατών (ανάλογα την έκδοση).

ΔΥΟ ΝΕΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤA ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ
Εκτός από το ηχοσύστημα Dacia Plug & Radio (radio, MP3, USB και Bluetooth), το νέο Duster εξοπλίζεται με δύο νέο συστήματα πολυμέσων: το Media Display και το Media Nav, με οθόνη αφής 8”.

Το Media Display, περιλαμβάνει 6 ηχεία (2 ηχεία “boomer” και 2 tweeters εμπρός), DAB radio, συνδεσιμότητα μέσω Bluetooth®, δύο θύρες USB και ενσύρματη αντιστοίχιση του smartphone συμβατού με Apple CarPlay® και Android Auto®. Τα χειριστήρια στο τιμόνι χρησιμοποιούνται για την ενεργοποίηση των φωνητικών εντολών, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα χειρισμού ενός smartphone iOS ή της εφαρμογής Google assistant, μέσω φωνητικών εντολών.

Το Media Nav, είναι ένα σύστημα πολυμέσων με λειτουργία πλοήγησης και δυνατότητα δικτύωσης μέσω
Wi-Fi για συσκευές συμβατές με Apple CarPlay® και Android Auto®.

Το Media Display και το Media Nav περιλαμβάνει και το σύστημα 4×4 Monitor – για τις εκδόσεις 4WD – που περιλαμβάνει υψόμετρο, κλισιόμετρο και πυξίδα.

ΕΥΕΛΙΞΙΑ

ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ SUV
Πιστό στις αξίες που το ανέδειξαν, το Dacia Duster είναι ένα αυθεντικό SUV για οικογενειακή χρήση αλλά και για εκτός δρόμου εξορμήσεις. Η μεγάλη απόσταση από το έδαφος, τα νέα ελαστικά, και το αποκλειστικό 4×4 Monitor (στην έκδοση 4WD) αποδεικνύουν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του είτε κινείται εντός, είτε εκτός δρόμου.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗ ΟΔΗΓΗΣΗ
Το Νέο Duster αποδεικνύεται ο καταλληλότερος καθημερινός σύντροφος, τόσο για τις εντός, όσο και για τις εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Για απροβλημάτιστες διαδρομές, το αυτοκίνητο εξακολουθεί να προσφέρει χαρακτηριστικά «παντός εδάφους». Και πιο συγκεκριμένα:
• 217 χλστ. απόσταση από το έδαφος (εκδόσεις 2WD) και 214 χλστ. (εκδόσεις 4WD).
• Γωνία ράμπας 21°.
• Γωνία προσέγγισης 30°.
• Γωνία διαφυγής 34° (εκδόσεις 2WD) / 33° (εκδόσεις 4WD).

ΝΕΟΣ ΤΥΠΟΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Η 2κίνητη έκδοση του Νέου Duster εφοδιάζεται με στάνταρ οικολογικά ελαστικά που συμβάλλουν στον περιορισμό των εκπομπών του CO2, επιτυγχάνοντας μείωση της αντίστασης κύλισης έως και 10%.
Η έκδοση 4×4, εφοδιάζεται με ελαστικά που πληρούν τις επίσημες προδιαγραφές 3PMSF. Ο εξαιρετικός βαθμός πρόσφυσης που προσφέρουν αυτά τα ελαστικά, καθιστά περιττή τη χρήση χειμερινών ελαστικών.

ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΜΕΝΟ 4X4 MONITOR
Η έκδοση 4×4 που είναι εφοδιασμένη με το σύστημα infotainment Media Display ή το Media Nav, περιλαμβάνει επίσης και το 4×4 Monitor που εμφανίζει πληθώρα πληροφοριών στην κεντρική οθόνη του ταμπλό:
• Πλευρικό κλισιόμετρο: που εμφανίζει τη γωνία κλίσης δεξιά-αριστερά και αποδεικνύεται ιδιαίτερα χρήσιμο όταν το αυτοκίνητο κινείται σε ανώμαλο έδαφος
• Διαμήκης κλίση: λαμβάνει τα δεδομένα από το σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα (Hill Start Assist) και το αντίστοιχο σύστημα υποβοήθησης κατάβασης (Adaptive Hill Descent Control) ενημερώνοντας τον οδηγό για την κλίση του δρόμου.
• Πυξίδα: διαθέσιμη ακόμα και με το αυτοκίνητο σταματημένο, βοηθά τον οδηγό στο προσανατολισμό του.
• Υψόμετρο: το υψόμετρο απεικονίζεται σε μία πλευρά της οθόνης, ενώ στην άλλη πλευρά εμφανίζονται τα στοιχεία ανάβασης-κατάβασης.

Μετά από μία διαδρομή εκτός δρόμου, το 4×4 Monitor εμφανίζει τη σύνοψη των δεδομένων που καταγράφηκαν στην συγκεκριμένη πορεία.

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Εντελώς ανανεωμένη γκάμα κινητήρων που συνδυάζει την οδηγική ευχαρίστηση και τις περιορισμένες εκπομπές CO2. Το Νέο Duster διατίθεται και με αυτόματο 6τάχυτο κιβώτιο EDC, σε συνδυασμό με τον κινητήρα TCe 150, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) έχει αυξηθεί κατά 50%.

ΑΥΤΟΜΑΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΔΙΠΛΟΥ ΣΥΜΠΛΕΚΤΗ EDC
Η έκδοση 2WD του Νέου Duster εφοδιάζεται πλέον με αυτόματο κιβώτιο EDC 6 σχέσεων, που συνδυάζεται με τον κινητήρα 1.3 TCe 150. Προσφέρει την άνεση και την ευχαρίστηση ενός αυτόματου κιβωτίου, διατηρώντας ταυτόχρονα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα επίπεδα του χειροκίνητου.
Το κιβώτιο EDC μειώνει το υπερβολικό και άσκοπο ανέβασμα των στροφών του κινητήρα, διασφαλίζοντας ότι, σε κάθε περίσταση έχει επιλεγεί η μεγαλύτερη δυνατή σχέση για τη δεδομένη ταχύτητα κίνησης, ελέγχοντας έτσι την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2.

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Το Νέο Duster εξοπλίζεται με μία πλήρη γκάμα κινητήρων, προδιαγραφών Euro 6D Full. Πιο συγκεκριμένα:
• Diesel: 1.5 Blue dCi 115 (2WD ή 4WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων

• Βενζίνης:

  • 1.0 TCe 90 (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.
  • 1.3 TCe 150 (2WD), που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, EDC, 6 σχέσεων

• 1.0 TCe 100 LPG (2WD), που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

1.0 TCe 100 LPG: Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΙΠΛΟΥ ΚΑΥΣΙΜΟΥ (ΒΕΝΖΙΝΗΣ-LPG) ΑΠΟ ΤΗ DACIA
Η Dacia είναι ο μόνος κατασκευαστής που προσφέρει την επιλογή κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης-LPG) σε ολόκληρη τη γκάμα των μοντέλων της. Η εργοστασιακή τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης προσφέρει εγγυημένη ασφάλεια και αξιοπιστία. Η διάρκεια της εργοστασιακής εγγύησης, τα διαστήματα τακτικής συντήρησης και η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ, είναι ίδια με την απλή βενζινοκίνητη έκδοση 1.0 TCe. Όταν λειτουργεί με υγραέριο, το Nέο Duster 1.0 TCe 100 LPG εκπέμπει κατά μέσο όρο 9,5% λιγότερο CO2 από το αντίστοιχο μοντέλο με βενζινοκινητήρα. Επιπλέον, προσφέρει αυτονομία που ξεπερνά τα 1.235 χλμ. χάρη στο συνδυασμό της τροφοδοσίας από δύο ρεζερβουάρ χωρητικότητας σχεδόν 100 λίτρων: 50 λίτρα βενζίνης και 50 λίτρα LPG (62 λίτρα συνολικά). Η μεγαλύτερη δεξαμενή καυσίμου LPG, κατά 16,2 λίτρα σε σύγκριση με την προηγούμενη γενιά του Duster με LPG, επιτυγχάνει αύξηση της αυτονομίας που ξεπερνά τα 250 χλμ.

ΑΣΦΑΛΕΙΑ & ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Το Νέο Duster διαθέτει πλήθος συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης (ADAS).

ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ ΤΥΦΛΟΥ ΣΗΜΕΙΟΥ
(Blind Spot Warning)

Ενεργό από τα 30-140 χλμ/ώρα., το σύστημα προειδοποίησης τυφλών σημείων ενημερώνει τον οδηγό για πιθανή σύγκρουση με άλλο όχημα που κινείται πλευρικά στα τυφλά σημεία του αυτοκινήτου του.

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
(Park Assist)
Τέσσερις αισθητήρες υπερήχων τοποθετημένοι στον πίσω προφυλακτήρα ενεργοποιούν, κατά τη διάρκεια των ελιγμών, ένα ηχητικό σήμα. Ανάλογα την έκδοση, μπορούν να συνοδεύονται και από κάμερα οπισθοπορείας.

ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ ΣΕ ΑΝΗΦΟΡΑ
(Hill Start Assist)
Κατά την εκκίνηση μετά από σταμάτημα σε ανηφόρα, το συγκεκριμένο σύστημα αποτρέπει την προς τα πίσω κύλιση, κρατώντας ακίνητο το όχημα για περισσότερο από δύο δευτερόλεπτα, χρόνος που χρειάζεται μέχρι ο οδηγός να τραβήξει το πόδι του από το φρένο και να πατήσει το γκάζι.

ΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗΣ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ – 4WD
(Adaptive Hill Descent Control)
Ιδιαίτερα χρήσιμο στην οδήγηση εκτός δρόμου ή σε απότομες καταβάσεις, αυτό το σύστημα, το οποίο ενεργοποιείται από το ταμπλό, επεμβαίνει στα φρένα για να αποτρέψει την εκτροπή του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει μια προσαρμοσμένη ταχύτητα οδήγησης (ανάλογα με τις εντολές του οδηγού).

MULTIVIEW CAMERA
Το σύστημα Multiview Camera (τέσσερεις κάμερες: μία στο μπροστινό μέρος, μία σε κάθε πλευρά και μία στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου) ενημερώνουν τον οδηγό δίνοντας εικόνα από το περιβάλλον γύρω από το όχημα.

ΤΙΜΕΣ – ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

ΒΕΝΖΙΝΗ
• 1.0 TCe 90hp AMBIANCE 4×2 15.990
• 1.0 TCe 90hp SPORTIVE 4×2 17.180
• 1.0 TCe 90hp PRESTIGE 4×2 17.990
• 1.3 TCe 150hp PRESTIGE 4×2 EDC 21.490

ΒΕΝΖΙΝΗ – ΥΓΡΑΕΡΙΟ (LPG)
• 1.0 TCe 100hp AMBIANCE 4×2 LPG 15.990
• 1.0 TCe 100hp SPORTIVE 4×2 LPG 17.180
• 1.0 TCe 100hp PRESTIGE 4×2 LPG 17.990

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ
• 1.5 Blue dCi 115hp AMBIANCE 4×4 21.710
• 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×2 19.950
• 1.5 Blue dCi 115hp SPORTIVE 4×4 23.570
• 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×2 20.880
• 1.5 Blue dCi 115hp PRESTIGE 4×4 24.650

Το Νέο Dacia Duster προσφέρεται με δώρο το εργοστασιακό σύστημα υγραεριοκίνησης, οπότε οι τιμές των εκδόσεων με κινητήρα διπλού καυσίμου (βενζίνης / LPG) εξισώνονται με αυτές των αντίστοιχων εκδόσεων με απλό κινητήρα βενζίνης.

Επιπλέον, το Νέο Dacia Duster πλαισιώνεται από 5 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης και 3 χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ4×24×4
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ478 λ. (471 λ. με τον dCi 115)467 λ.
Χωρητικότητα πορτμπαγκάζ (VDA standard)445 dm3411 dm3
Μέγιστος όγκος (μέχρι το ύψος των καθισμάτων) – με αναδίπλωση της έδρας του πίσω καθίσματος)1 623 λ.1 614 λ.
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (mm)4×24×4
Ολικό μήκος4 341
Μεταξόνιο2 6732 676
Εμπρός πρόβολος842841
Πίσω πρόβολος826824
Ολικό πλάτος με κλειστούς/ανοιχτούς καθρέφτες1 804 / 2 052
Μετατρόχιο εμπρός1 563
Μετατρόχιο πίσω1 5701 580
Ολικό ύψος χωρίς/με διαμήκεις μπάρες οροφής1 633 / 1 6931 621 / 1 682
Ύψος με ανοιχτή πόρτα πορτμπαγκάζ2 020
Ύψος κατωφλίου φόρτωσης πορτμπαγκάζ782764
Απόσταση από το έδαφος με κενό / με πλήρες φορτίο217 / 183214 / 182
Απόσταση γονάτων πίσω επιβατών170
Εσωτερικό Πλάτος στο ύψος των αγκώνων εμπρός1 403
Εσωτερικό Πλάτος στο ύψος των αγκώνων πίσω1 416
Εσωτερικό Πλάτος στο ύψος των ώμων εμπρός1 383
Εσωτερικό Πλάτος στο ύψος των ώμων πίσω1 379
Απόσταση κεφαλιού-οροφής εμπρός900
Απόσταση κεφαλιού-οροφής πίσω892
Μέγιστο πλάτος ανοίγματος πορτμπαγκάζ980
Εσωτερικό πλάτος μεταξύ θόλων πίσω977
Μέγιστο μήκος χώρου φόρτωσης με αναδιπλωμένο πίσω κάθισμα1 792

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.