Καμπάνια στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για το νέο Opel Astra (video)
- Καμπάνια στα social media για το νέο Astra δίνει νέα λάμψη στον κεραυνό της Opel
- Το Astra προέρχεται από το Rüsselsheim, το ίδιο και η καμπάνια επικοινωνίας του
- Τρία ντοκιμαντέρ με ειδικούς της Opel εξηγούν το “made in Germany”
Το νέο Astra που εξελίχθηκε, σχεδιάστηκε και κατασκευάζεται στην έδρα της Opel στο Rüsselsheim (Γερμανία) αποτελεί σημείο αναφοράς στην κατηγορία του. Η μοντέρνα φιλοσοφία του θα δημιουργήσει μία νέα τάση στην αγορά, όπως διαφαίνεται και από μία καμπάνια στα social media που ενισχύει την αυτοπεποίθηση του Astra και προσδίδει μεγαλύτερη λάμψη στον ‘κεραυνό’ της μάρκας.
Το συναρπαστικό βίντεο της καμπάνιας αποκαλύπτει το νέο Astra σε ένα σκηνικό που προβάλλει τη νέα, τολμηρή εμφάνιση της Opel και υποστηρίζει την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα και το κίτρινο χρώμα της εταιρίας.
Το κοινό εμβυθίζεται στο σύμπαν του νέου Astra από τη δική του οπτική γωνία, σα να πιλοτάρει ένα γρήγορο drone. Στιγμιότυπα οδήγησης που δημιουργούνται με την υποστήριξη επαγγελματιών οδηγών σε κλειστή πίστα αποδεικνύουν αφενός τη Γερμανική αξιοπιστία του αυτοκινήτου, αφετέρου τη συναρπαστική του σχεδίαση.
«Το νέο Opel Astra στέλνει ένα μήνυμα για τη σχεδίαση της μάρκας και η σωστή παρουσίασή του ήταν το κύριο μέλημα της ομάδας των Social Media» δήλωσε ο Quentin Huber, Επικεφαλής Στρατηγικής Μάρκας και Social Media στην Opel. «Δυναμικό όσο ποτέ πριν, μία εντυπωσιακή, τολμηρή και καθαρή σχεδίαση με το νέο πρόσωπο της μάρκας – το Opel Vizor – στο επίκεντρο της προσοχής. Το βίντεο της παρουσίασης από την πρώτη στιγμή προδίδει ότι το Astra είναι έτοιμο να εγκαινιάσει μία νέα εποχή.»
Οι ειδικοί της Opel σε πρωταγωνιστικό ρόλο
Το ταξίδι του Astra αποτυπώνεται σε τρία ντοκιμαντέρ με πρωταγωνιστές τους ειδικούς της Opel οι οποίοι διαχειρίστηκαν την εξέλιξη, τη σχεδίαση και την παραγωγή του. Η καμπάνια αποτίει ιδιαίτερο φόρο τιμής στην ομάδα της Opel, που έχει κάνει θαυμάσια πράγματα τα τελευταία χρόνια ώστε να ανατρέψει το κατεστημένο στην κατηγορία C και να ενισχύσει το προφίλ του Astra.
Χωρίς σενάρια και κλισέ μηνύματα, οι ειδικοί της Opel παρουσιάζουν στο θεατή το έργο των ομάδων των οποίων ηγούνται, καθένας στον τομέα του, αιτιολογούν το γερμανικό χαρακτήρα του νέου Astra και προσδίδουν πρόσθετη λάμψη στον κεραυνό της Opel. H Mariella Vogler, Αρχιμηχανικός του Opel Astra εξηγεί πώς η αντισυμβατική φιλοσοφία οδήγησε την Opel στη δημιουργία ενός νέου σημείου αναφοράς στη συμπαγή κατηγορία. Η σχεδιάστρια Ilka Höbermann τονίζει το στοιχείο που κάνει το νέο Astra να ξεχωρίζει από το πλήθος από σχεδιαστικής σκοπιάς και ο Michael Lewald, Διευθυντής του Εργοστασίου του Rüsselsheim μυεί το κοινό σε μία νέα εποχή παραγωγής ηλεκτρικών οχημάτων.
«Τα social media εστιάζουν στην οδηγική απόλαυση και το νέο Astra είναι το τέλειο θέμα για ένα τέτοιο σκοπό» σδήλωσε ο Philipp Quanz, Group Manager Social Media στην Opel. «Θεωρήσαμε ότι είναι η τέλεια ευκαιρία να παρουσιάσουμε τον τολμηρό, λιτό και σύγχρονο χαρακτήρα της Opel και του νέου Astra στην κοινότητά μας καθώς και σε νέα κοινά, το αληθινό, νέο πρόσωπο της Opel».
Η καμπάνια γεφυρώνει το κενό ανάμεσα στην πρεμιέρα του νέου Astra και την άφιξή του στα καταστήματα των διανομέων
Τα βίντεο παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά σε συνέντευξη τύπου κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας του νέου Astra και θα κυκλοφορήσουν στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας επικοινωνίας του Astra στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η καμπάνια είναι σχεδιασμένη για να δημιουργήσει μια επικοινωνιακή καταιγίδα σε υψηλό επίπεδο, γεφυρώνοντας το κενό ανάμεσα στην παγκόσμια πρεμιέρα και το τηλεοπτικό σποτ που θα λανσαριστεί όταν το νέο Astra φτάσει στα καταστήματα των διανομέων.
Ως βασικό σκηνικό παραγωγής επιλέχθηκε το εργοστάσιο του Rüsselsheim όπου κατασκευάζεται το αυτοκίνητο. Πρόσθετο περιεχόμενο δημιούργησε το τμήμα Opel Design, στο στούντιο και στην πίστα οδήγησης – όλα στη Γερμανία. Τα γυρίσματα έγιναν τον Αύγουστο του 2021 με πλήρη τήρηση των μέτρων προστασίας έναντι του COVID-19. Η δημιουργική εταιρεία παραγωγής διαφημιστικών ταινιών που αποτύπωσε τη φιλοδοξία της ομάδας της Opel είναι επίσης Γερμανική: Οι ειδικοί της Neuland στην παραγωγή βίντεο με έδρα το Düsseldorf, κατάφεραν να απεικονίσουν το νέο Astra μέσα από μοναδικές στιγμές με τεράστια οπτική δύναμη. Η Neuland είχε ήδη μία ακόμα επιτυχία στο ενεργητικό της στο Rüsselsheim – με το βίντεο παρουσίασης του Manta GSe ElektroMOD – που έχει ξεπεράσει το ένα εκατομμύριο θεάσεις στο Youtube.