Η Audi στο Ράλλυ Ντακάρ: νίκη και για τον Ekström
- Δεύτερη νίκη για την Audi και το RS Q e-tron σε ειδική διαδρομή του Ράλλυ Ντακάρ
- Οι Mattias Ekström/Emil Bergkvist τερμάτισαν πρώτοι στην 8η ειδική του αγώνα
- Μέχρι και την 9η ειδική, τα πληρώματα της Audi έχουν βρεθεί συνολικά εννέα φορές στο βάθρο
- Στόχος είναι την Παρασκευή, στη ράμπα του τερματισμού στην Τζέντα, να βρεθούν και τα τρία Audi RS Q e-tron
- Η Audi προσφέρει δυνατότητες παρακολούθησης του αγώνα στο επίσημο website της, στο YouTube και στα social media της μάρκας
Λίγο μετά τα μισά του εφετινού Ράλλυ Ντακάρ, εντυπωσιακός είναι ήδη ο απολογισμός για την Audi και το RS Q e–tron. Τους Carlos Sainz/Lucas Cruz μιμήθηκαν οι Mattias Ekström/Emil Bergkvist, κατακτώντας τη νίκη στην 8η ειδική διαδρομή του αγώνα, μήκους 395 χιλιομέτρων, από το Al Dawadimi στο Wadi Ad Dawasir. Μάλιστα, στη δεύτερη θέση στην ίδια ειδική, τερμάτισαν οι Stéphane Peterhansel/Edouard Boulanger ενώ στην τέταρτη θέση ακολούθησε το ισπανικό δίδυμο. Μέχρι και την 9η ειδική διαδρομή, τα πληρώματα με το Audi RS Q e-tron έχουν κατακτήσει δύο πρώτες θέσεις ενώ έχουν βρεθεί στο βάθρο συνολικά εννέα φορές! Το σημαντικότερο, τα πολύπλοκα ηλεκτρικά κινητήρια συστήματα των RS Q e-tron έχουν λειτουργήσει άψογα και με πλήρη αξιοπιστία, ενώ οι όποιες καθυστερήσεις έχουν προκύψει αποκλειστικά από μηχανολογικής φύσης θέματα.
Ο Oliver Hoffmann, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Audi για την Τεχνική Ανάπτυξη δηλώνει ήδη εντυπωσιασμένος από το επίτευγμα. «Η ομάδα μας ανέπτυξε το Audi RS Q e-tron, το πιο περίπλοκο όχημα στην ιστορία της Audi Motorsport από λευκό φύλλο χαρτιού μέχρι την έρημο, σε μόλις 12 μήνες. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο έχει αποδειχθεί ανταγωνιστικό από τα πρώτα χιλιόμετρα. Σημειώσαμε την πρώτη μας νίκη επιτυγχάνοντας μέση ωριαία ταχύτητα 138 χλμ./ώρα ενώ η κίνηση του Stefan να βοηθήσει τον Carlos στην αλλαγή των αμορτισέρ στην 7η και 8η ειδική, ήταν μία κορυφαία εκδήλωση αθλητικού πνεύματος.»
Ο Stefan Dreyer, Επικεφαλής Ανάπτυξης της Audi Sport, δήλωσε: «Μας έχει εκπλήξει το γεγονός ότι οι μόνες αναποδιές μέχρι στιγμής σχετίζονται με συμβατικά μηχανολογικά συστήματα, όπως η ανάρτηση. Είναι εντυπωσιακό πως το καινοτόμο ηλεκτρικό κινητήριο σύστημα με μετατροπέα ενέργειας έχει λειτουργήσει άψογα. Ο στόχος παραμένει, να φτάσουμε στον τερματισμό και με τα τρία αυτοκίνητα».
Μετά από περισσότερα από 8.000 χιλιόμετρα, οι συμμετέχοντες θα φτάσουν στον τερματισμό του ράλλυ στην Τζέντα, πόλη-λιμάνι της Ερυθράς Θάλασσας, την Παρασκευή 14 Ιανουαρίου.
Η Audi Sport προσφέρει στους θαυμαστές του Ράλλυ Ντακάρ συναρπαστική κάλυψη από την έρημο. Κάθε βράδυ, από τις 11 μ.μ. ώρα Ελλάδας, η εκπομπή Inside Dakar που παρουσιάζει η Molly Pettit στο Facebook (https://www.facebook.com/AudiSport ), παρέχει μια επισκόπηση της ειδικής της ημέρας, με ενδιαφέρουσες πληροφορίες και συνεντεύξεις οδηγών, συνοδηγών και αξιωματούχων στο bivouac. Επιπλέον, το κοινό μπορεί να παρακολουθήσει την πρεμιέρα της Audi στο Ράλλυ Ντακάρ στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, Facebook, Twitter και Instagram. Πλάνα υψηλής ανάλυσης, προβολές βίντεο, infographics και καθημερινή ανασκόπηση στο Audi Media Center, ολοκληρώνουν την κάλυψη. Στο audi.com/Dakar οι θαυμαστές θα βρουν επιπλέον μια γενική επισκόπηση της συμμετοχής της Audi στο πιο σκληρό ράλλυ της ερήμου. Τέλος, το Audi Official YouTube κανάλι συνοψίζει την εξέλιξη του Audi RS Q e-tron από την αρχή του project μέχρι τον αγώνα, με συναρπαστικά βίντεο.