Απόλυτα επιτυχημένο το Εαρινό της ΦΙΛΠΑ
Το Εαρινό Ράλλυ ΦΙΛΠΑ μια από τις πιο αγαπημένες εκδηλώσεις ιστορικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα, επέστρεψε φέτος μετά από 5 χρόνια και πάλι στο μοναδικό νησί των Σπετσών από την Παρασκευή 8/4 έως την Κυριακή 10/4 .
Τα 69 πληρώματα με τα όμορφα αυτοκίνητά τους είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τις διαδρομές τόσο προς το νησί των Σπετσών, όσο και στο ίδιο το νησί , κάτω από έναν καταγάλανο ουρανό, επιλέγοντας μεταξύ δυο κατηγοριών: την SUPER TROPHY (Regularity) με ελεύθερη χρήση όλων των οργάνων με κανονικές (green) και γρήγορες (red) ειδικές διαδρομές, ή την CLASSIC TROPHY (Touring) με χαμηλότερες ταχύτητες και χρήση μόνο κλασσικών οργάνων, που δεν δείχνουν ΜΩΤ.
Η χρονομέτρηση του αγώνα έγινε δορυφορικά από την ANUBE, με πολλές χρονομετρήσεις υψηλής ακριβείας και άμεση προβολή αποτελεσμάτων στο διαδίκτυο.
Η εκκίνηση δόθηκε στα Ίσθμια το πρωί της Παρασκευής και ακολούθησαν 4 ειδικές διαδρομές που πέρασαν από Κεχριές, Ρυτό, Σοφικό με τελευταία ειδική την Δρυόπη.
Όλοι οι συμμετέχοντες συγκεντρώθηκαν το μεσημέρι στην Κόστα και πέρασαν με το καραβάκι στο πανέμορφο νησί των Σπετσών, όπου παρατάχθηκαν μπροστά από την πλατεία του Δήμου μπροστά από το Poseidonion Grand Hotel, ενώ σιγά σιγά έφταναν και οι υπόλοιποι συμμετέχοντες που επέλεξαν την κατηγορία Classic Trophy.
Η πλατεία γέμισε από όμορφα καλοδιατηρημένα αυτοκίνητα, πολλούς επισκέπτες του νησιού για να τα φωτογραφίσουν ενώ την παράσταση έκλεψαν αρκετά αυτοκίνητα των δεκαετιών 50 και 60.
Η μέρα έκλεισε με ένα cocktail – welcome drink στο χώρο του ξενοδοχείου, όπου οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να συζητήσουν μεταξύ τους και να απολαύσουν το υπέροχο ηλιοβασίλεμα.
Πιο ακριβές πλήρωμα αναδείχθηκε το ζεύγος Γεωργακόπουλος – Μπινιάκου με Morris Mini του 1967 (φωτογραφία επάνω), με δεύτερους τους Γεωργοσόπουλο- Παπανικολάου με Talbot/Matra Murena του 1981, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Λυμπερόπουλος – Γιαννιώτη, με Mercedes 250S του1967.
Στην κατηγορία CLASSIC TROPHY νικητές αναδείχθηκαν οι Χαβρεδάκης-Αλυγιζάκης με BMW 501/8 του 1959, Χ. Μητρόπουλος-Ι. Μητρόπουλος με Alfa Romeo Spider 2000 του 1959 και Κλουκίνας-Λάμπρου με Lotus Elan SE του 1992.
Τα αποτελέσματα των επιμέρους κατηγοριών ήταν:
Super Trophy κατηγορία G
Ν. Χρυσανθόπουλος – Σ. Χρυσανθόπουλος, Seat 127, 1979
Α. Σινάνογλου – Α. Σινάνογλου, Porsche 911 S, 1977
Σαρρής– Μπάστος, Triumph GT6, 1972
Super Trophy κατηγορία H
Α. Κλουκίνας– Κολοκοτρώνης, BMW 316, 1986
Α. Χριστοδούλου – Α. Χριστοδούλου, Lancia Delta, 1991
Classic Trophy κατηγορία E
Μαζαράκης– Μαζαράκη, Volkswagen Karmann Ghia, 1956
Χόλης– Voskeritchian, Jaguar XK150SE, 1957
Ρηγινός– Στρογγύλη, Mercedes Benz 190SL, 1960
Classic Trophy κατηγορία F
Παππάς– Ψαρράς, Fiat 500 F, 1965
Τσιμής– Τσιμή, Mercedes Benz 230SL, 1966
Χριστοφίδης– Μαρινόπουλος, Morgan Plus 4, 1968
Classic Trophy κατηγορία G
Καούτσκης– Σούραλη, Audi 100LS, 1973
Κοζανίτου– Νάσια, British Leyland Mini 1000, 1979
Νασόπουλος– Φωτίου, Peugeot 504, 1977
Classic Trophy κατηγορία H
Καββαδίας– Χατζή, BMW 320i Cabrio, 1991
Γρηγοράτος– Γρηγοράτου, Alfa Romeo Spider Veloce, 1990
Ντάβος– Λιναρδάτος, Lotus Caterham Super 7, 1991
Το πρωί του Σαββάτου και με όλα τα πληρώματα ξεκούραστα, τα αυτοκίνητα εκκίνησαν για τον καθιερωμένο γύρο του νησιού και το προγραμματισμένο πικ-νικ στην παραλία της Αγίας Παρασκευής, προσφορά του Εμπορικού Συλλόγου Σπετσών και του Poseidonion Grand Hotel, όπου οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να χαλαρώσουν στην παραλία, να δημιουργήσουν ευχάριστες παρέες και να χαρούν το ανοιξιάτικο τοπίο, κάτω από τον ήχο των μουσικών επιλογών που επιμελήθηκε ο μοναδικός Τζόνι Βαβούρας. Πολλοί ήταν εκείνοι που τόλμησαν να κολυμπήσουν στα πεντακάθαρα νερά του νησιού, ενώ δεν άργησε να αρχίσει και ο χορός.
Η επιστροφή έγινε αργά το μεσημέρι από το δυτικό μέρος του νησιού και μέσω του παλιού λιμανιού, όπου οι κάτοικοι και οι επισκέπτες του νησιού είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα ωραία αυτοκίνητα στα στενά σοκάκια των Σπετσών.
Τα αυτοκίνητα παρατάχθηκαν ανά μάρκα, προέλευση και χρονολογία μπροστά από το ξενοδοχείο Poseidonion Grand Hotel, έτοιμα για το φωτογραφικά φλας και για την ψηφοφορία για το πιο όμορφο αυτοκίνητο.
Η παρουσία του κόσμου με αρκετούς ξένους, οικογένειες και πολλά παιδιά, ανέδειξε για μια ακόμη φορά το ενδιαφέρον που υπάρχει στην Ελλάδα για τα κλασσικά αυτοκίνητα, και έδωσε έναυσμα για θαυμασμό, νοσταλγικές συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων.
Το βράδυ του Σαββάτου και αφού ολοκληρώθηκε και η ψηφοφορία για το πιο όμορφο αυτοκίνητο της εκδήλωσης, το οποίο κέρδισε η κόκκινη Jaguar XK 140 του 1956 με πλήρωμα τους Οtt-Βαλατά, ο πρόεδρος της Λέσχης Τάκης Φωτεινόπουλος, αφού καλωσόρισε και ευχαρίστησε τους παρευρισκόμενους και συμμετέχοντες, παρουσίασε και συνεχάρη το νέο ΔΣ του Σωματείου που εκλέχθηκε πρόσφατα, υποσχέθηκε μια γόνιμη διετία και ξεκίνησε η διαδικασία της απονομής τιμητικών πλακετών σε χορηγούς και τοπικούς φορείς και των επάθλων στους νικητές της γενικής κατάταξης αλλά και των αντίστοιχων κατηγοριών.
Την Κυριακή τα πληρώματα άρχισαν να αναχωρούν με το πρώτο πλοίο για την επιστροφή τους , έχοντας μια όμορφη ανάμνηση από το μαγευτικό νησί των Σπετσών. Ήταν μια πολύ όμορφη εκδήλωση και μια αρχή για νέες εμπειρίες και ανέμελες στιγμές με φίλους και λάτρεις των αυτοκινήτων και της ιστορικής λέσχης.