Η πίτα των οδηγών αγώνων συνοδεύθηκε από βραβεύσεις και ειδήσεις
Ο Σύνδεσμος Οδηγών Αγώνων Αυτοκινήτου την Τετάρτη 4/3/2015, στο κέντρο «Φλοίσβος – Παρκ» έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Πίτα του παρουσία εκλεκτών Μελών του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου, που καλύπτουν μια ιστορία 50 ακριβώς ετών από την απόφαση να δημιουργηθεί ο Σύνδεσμος και 48 ετών από την έγκριση του Πρωτοδικείου.
Στη μακρά αυτή πορεία ο ΣΟΑΑ επιτέλεσε αξιόλογο έργο, καθώς συνεισέφερε στην καταξίωση του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου στην Ελλάδα και των Ανθρώπων που το θεραπεύουν.
Στη βραδιά της προχθεσινής Πίτας, ήσαν εκεί παλαιοί και νέοι Πρωταθλητές ή λάτρεις της ταχύτητας. Από τον Αντώνη Χατζημιχάλη, μέχρι τον Πέτρο Παπαδόπουλο και από το ζεύγος Πασαλή, μέχρι τους Τσάδαρη – Παπανδρέου – Παπασταθόπουλο – Χιωτίδη συντελεστές και θεμελιωτές των αγωνιστικών προσπαθειών ευρύτερα.
Με την ευκαιρία ο ΣΟΟΑ βράβευσε 3 ανθρώπους του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου για την πολυετή προσφορά τους σ’ αυτό τον δύσκολο αθλητικό – κοινωνικό πεδίο.
Τον ΓΙΩΡΓΟ ΛΙΒΕΡΗ, σημερινό Πρόεδρο της Λέσχης ORCA, για την επί 50 χρόνια δημοσιογραφική προσφορά του στο Αυτοκίνητο και την έκδοση του Βιβλίου του «Η Ιστορία του Αγωνιστικού Αυτοκινήτου στην Ελλάδα 1896 – 1973».
Τον ΚΩΣΤΑ ΣΤΕΦΑΝΗ, ο οποίος μαθήτευσε αρχικά στη «Βραδυνή» ως συντάκτης Αυτοκινήτου, ακολούθως εξελίχθη στον τελειότερο Έλληνα Συνοδηγό, με ατελείωτους τίτλους, ενώ τώρα συνεχίζει να προσφέρει τηλεοπτικά τις ειδήσεις του με επιτυχή τακτικά προγράμματα.
Τέλος τον ΧΑΡΗ ΚΑΛΤΣΟΥΝΗ, ο οποίος ως άλλος Τζόνυς Πεσμαζόγλου, στον οποίο βεβαίως έμαθε τα βασικά της αγωνιστικής τακτικής, απονεμήθηκε η τρίτη διάκριση της βραδιάς. Αυτό τόσο για την επιτυχημένη και γεμάτο πάθος αγωνιστική του καριέρα, αλλά και για την παράλληλη επιχειρηματική του εξέλιξη στον ίδιο χώρο.
Βέβαια στη σύναξη τόσων ανθρώπων αυτής της ισχυρής και δραστήριας κοινωνικής «κάστας» διέρρευσαν και σημαντικές ειδήσεις, οι οποίες διασταυρώθηκαν και επιβεβαιώθηκαν.
Πρώτη και σημαντική ότι το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα τελεσθεί εφέτος και μάλιστα από την ΕΛΠΑ. Για λόγους πρακτικούς και οικονομικούς θα έχει επίκεντρο την Αθήνα με διανυκτερεύσεις οίκαδε. Η οργανωτική μορφή του θα έχει στις κύριες θέσεις νέα πρόσωπα. Για παράδειγμα ο Χρήστος Αποστολίδης δεν θα έχει καθήκοντα, ενώ ο Παντελής Αντωνόπουλος θα αναλάβει μεγάλο μέρος των ευθυνών.
Αντίθετα τα πράγματα δεν θα είναι ευχάριστα για το… άλλο Ράλλυ «Ακρόπολις», το οποίο για καθαρά οικονομικούς λόγους κατά 95% δεν θα διεξαχθεί.
Μια άλλη πληροφορία αφορά την μεγάλη πιθανότητα, τα κεντρικά γραφεία της ΕΛΠΑ να επιστρέψουν στον ιδιοκτησιακό χώρο της στη γωνία Αμερικής και Πανεπιστημίου, στο κέντρο της Αθήνας. Στα ήδη υπάρχοντα γραφεία στην Αγία Παρασκευή, επί της Μεσογείων, θα παραμείνει η ΟΒΕΛΠΑ όπως και ένα γραφείο εξυπηρέτησης των μελών της.
Όσον αφορά τα οικονομικά της Λέσχης που συμπληρώνει μια ιστορία 90 ετών, η νέα Διοίκηση πασχίζει να απαγκιστρωθεί και τις σχετικές ενέργειές της θα τις παρουσιάσει στην προσεχή Γενική Συνέλευση.