Νέο SEAT MÓ 50: παρέχοντας αστική κινητικότητα για τη νέα γενιά
- Η SEAT MÓ προσθέτει ένα τρίτο eScooter στην γκάμα της με το νέο SEAT MÓ 50
- Το νέο πλήρως ηλεκτρικό scooter είναι σχεδιασμένο για μία νέα γενιά αναβατών, με μέγιστη ισχύ 4 kW – που αντιστοιχεί σε μοτοσυκλέτα 50 κυβικών – και τελική ταχύτητα 45 χλμ/ώρα
- Το SEAT MÓ 50 προσφέρει τρία προγράμματα οδήγησης και μεγάλη αυτονομία έως 172 χλμ.
- Το νέο μοντέλο θα κυκλοφορήσει το πρώτο τρίμηνο του 2023
Η SEAT MÓ προσφέρει λύσεις μετακίνησης που ανταποκρίνονται στις δυναμικές ανάγκες όσων ζουν στην σύγχρονη πόλη. Και τώρα παρουσιάζει ένα νέο όχημα στο αστικό τοπίο με το νέο της eScooter: SEAT MÓ 50.
Αποτελώντας μέρος της γκάμας των eScooters της μάρκας, μαζί με το SEAT MÓ 125 και το SEAT MÓ 125 Performance, το SEAT MÓ 50 έχει σχεδιαστεί για να φέρει την αστική μετακίνηση σε μια νέα γενιά, ένα κοινό που εκτιμά την ελευθερία που προσφέρει η ηλεκτρική κινητικότητα, αλλά σε ένα πακέτο που ταιριάζει περισσότερο στον τρόπο ζωής τους.
Το SEAT MÓ 50 διατηρεί όλες τις λειτουργίες των ισχυρότερων αδερφών του SEAT MÓ 125, αλλά είναι προσαρμοσμένο για ένα διαφορετικό είδος χρήστη. Το πλήρως ηλεκτρικό scooter χρησιμοποιεί έναν 4kW ηλεκτρικό κινητήρα και μπαταρία ιόντων λιθίου για να προσφέρει αυτονομία έως και 172 km με μία μόνο φόρτιση, αρκετό χώρο αποθήκευσης για δύο κράνη και βελτιωμένα επίπεδα συνδεσιμότητας.
«Το SEAT MÓ 50 φέρνει την ηλεκτρική αστική μετακίνηση σε μια νέα γενιά αναβατών που απολαμβάνει την ελευθερία να κινείται στην πόλη χωρίς εκπομπές ρύπων και θόρυβο», δήλωσε ο Lucas Casasnovas, Διευθυντής της SEAT MÓ. «Το SEAT MÓ 50 προσφέρει τα ίδια επίπεδα ενθουσιασμού με το πιο ισχυρό αδερφάκι του SEAT MÓ 125, σε ένα πιο κατάλληλο πακέτο για ένα νεότερο κοινό, χωρίς συμβιβασμούς στην ποιότητα, την ικανότητα ή τη συνδεσιμότητα».
Ο πυρήνας σε αυτό το νέο μοντέλο είναι το σύστημα μετάδοσης κίνησης του eScooter. Χρησιμοποιεί έναν προηγμένο ηλεκτροκινητήρα, που παράγει ισχύ 4 kW (7,3 kW μέγιστης ισχύος) και 100 Nm ροπής, ενσωματωμένο στον πίσω τροχό. Συνδέεται με μια αφαιρούμενη μπαταρία ιόντων λιθίου 5,6 kWh που προσφέρει έως και 172 χιλιόμετρα εμβέλειας ανά φόρτιση σε λειτουργία ECO με βάση τον επίσημο κύκλο δοκιμών.
Υπάρχουν τρεις τρόποι οδήγησης για να επιλέξετε: City, Sport και Eco, καθώς και όπισθεν για απλούστερους ελιγμούς.
Η επαναφόρτιση είναι απίστευτα εύκολη. Η μπαταρία μπορεί να φορτιστεί όταν βρίσκεται στο όχημα, αλλά μπορεί επίσης να αφαιρεθεί και να συνδεθεί σε μια απλή, οικιακή πρίζα. Κάνοντας τη φόρτιση τόσο εύκολη όσο η φόρτιση ενός smartphone. Η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί πλήρως σε μόλις 6 ώρες περίπου από οικιακή παροχή.
Αλλά το SEAT MÓ 50 δεν είναι απλώς θέμα αυτονομίας και χρόνου επαναφόρτισης. Στο δρόμο αποδίδει τελική ταχύτητα 45 χλμ./ώρα, δίνοντάς του την ευελιξία που χρειάζεται για να διασχίζει τους δρόμους της πόλης.
Η βόλτα είναι ομαλή ανεξάρτητα από τη διαδρομή. Το SEAT MÓ 50 χρησιμοποιεί μία συμβατική μπροστινή ανάρτηση και ένα μονό πίσω αμορτισέρ για να εξομαλύνει τα τραντάγματα στο δρόμο, ενώ οι αεριζόμενοι εμπρός και πίσω δίσκοι, με το υδραυλικό σύστημα συνδυασμένης πέδησης και την ηλεκτρική αναγέννηση, προσφέρουν εξαιρετική ικανότητα ακινητοποίησης.
Μια νέα γενιά αναβατών eScooter δεν εστιάζει αποκλειστικά στην ικανότητα του οχήματος στο δρόμο, αλλά θέλει επίσης μια ψηφιακή εμπειρία υψηλών προδιαγραφών. Και το SEAT MÓ 50 την προσφέρει. Χρησιμοποιώντας μια εφαρμογή για smartphone, οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν το όχημά τους, με πληροφορίες για ενημερώσεις θέσης και κατάστασης. Ενσωματώνει επίσης δύο θύρες USB, ώστε να μπορείτε να διατηρείτε τηλέφωνα και άλλες συσκευές πλήρως φορτισμένες, ανεξάρτητα από το πόσο μακριά μετακινείστε. Και με αρκετό αποθηκευτικό χώρο για έως και δύο κράνη – ή οτιδήποτε άλλο χρειάζεστε για να χρησιμοποιήσετε το χώρο αποσκευών, το SEAT MÓ 50 είναι αρκετά ευέλικτο για να ανταπεξέλθει σε όλες τις απαιτήσεις, ενώ η εμφάνισή του ενισχύεται από την χρωματική του παλέτα. το SEAT MÓ 50 διατίθεται σε δύο χρώματα, Barcelona Grey και Tarifa Blue.
Η παραγωγή του SEAT MÓ 50 αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιανουάριο του 2023, ενώ η κυκλοφορία του έχει προγραμματιστεί για το πρώτο τρίμηνο του 2023.