Το νέο Renault Captur (video)
Το Captur είναι φτιαγμένο ακριβώς στην καρδιά της κατηγορίας Β. Είναι ευέλικτο και πολυτάλαντο, συμπαγές εξωτερικά ( με μήκος 4,23 μ.) και με ευρύχωρο εσωτερικό που προσαρμόζεται απόλυτα σε όλες τις ανάγκες του χρήστη, ενώ παραμένει ιδανικό για οδήγηση είτε στην πόλη είτε στον ανοιχτό δρόμο.
Η υψηλή θέση οδήγησης αρέσει πολύ , καθώς επιτρέπει εύκολη πρόσβαση στο όχημα και καλή περιφερειακή ορατότητα του δρόμου. Όλες αυτές οι ιδιότητες εξηγούν απόλυτα την επιτυχία του μοντέλου που έχει πουλήσει πάνω από δύο εκατομμύρια μονάδες σε 90 χώρες σε όλο τον κόσμο, από την κυκλοφορία του πριν από 11 χρόνια. Και σίγουρα δεν είναι τυχαίο ότι το υφιστάμενο μοντέλο κατέκτησε τον κορυφαίο ελληνικό τίτλο. Το γαλλικό SUV είναι, με συνολικά 405 βαθμούς, το «Αυτοκίνητο του 2021», μετά την καθιερωμένη ετήσια ψηφοφορία των δημοσιογράφων μελών του θεσμού «Αυτοκίνητο της Χρονιάς για την Ελλάδα», ανάμεσά τους και ο Διονύσης Λιβέρης.
Το νέο Captur υιοθετεί τη νέα σχεδιαστική γλώσσα της Renault. Παίζοντας με το φως και την ύλη με ακμές και ακριβείς λεπτομέρειες, η νέα γλώσσα δημιουργεί ένα πιο κομψό και δυναμικό αποτέλεσμα. Με το νέο μπροστινό μέρος του, αποκτά μια πιο premium εμφάνιση.
Το νέο Renault θα συνεχίσει να αποτελεί το πρότυπο στα αστικά SUV, μια αγορά που αντιπροσωπεύει το ήμισυ του συνόλου των πωλήσεων της κατηγορίας Β, η οποία από μόνη της αποτελεί το 30% της συνολικής αγοράς.
Το νέο μοντέλο διατηρεί την ευελιξία του, τις διχρωμίες του αμαξώματος και το πληθωρικό εσωτερικό του, μαζί με πολλά στοιχεία «έξυπνου» εξοπλισμού υψηλής τεχνολογίας. Παράλληλα με αυτές τις ιδιότητες, που είναι όλες μέρος του DNA του, η νέα γενιά αποκτά μια σειρά από καινούρια χαρακτηριστικά.
Πιο εκφραστική μέσα και έξω, η νέα, κορυφαία έκδοση esprit Alpine προσφέρει κομψότητα και σπορ δυναμισμό. Η καμπίνα εξοπλίζεται με νέες ταπετσαρίες και νέες οθόνες στο ταμπλό. Ανάλογα την έκδοση, είναι, πλέον, διαθέσιμο το σύστημα πολυμέσων OpenR Link με ενσωματωμένες υπηρεσίες Google, πάνω στο πιο update λογισμικό τεχνολογίας Android Automotive 12, μια παγκόσμια πρωτιά στην κατηγορία Β. Η εντελώς νέα ηλεκτρονική αρχιτεκτονική αναβαθμίζει την ασφάλεια καθώς υιοθετεί μια σειρά 28 βοηθημάτων οδήγησης τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένης της προγνωστικής υβριδικής λειτουργίας οδήγησης και του συστήματος Active Driver Assist, για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 2.
Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο σύντομα και στην Ελλάδα με μια γκάμα πέντε κινητήρων έως 160 ίππων, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης διπλού καυσίμου (βενζίνης – LPG) των 100 ίππων και της πλήρως υβριδικής επιλογής E-Tech των 145 ίππων. Για βελτιωμένη οδηγική απόλαυση και πιο δυναμική οδήγηση, το σύστημα κίνησης έχει αναβαθμιστεί και το τιμόνι έχει βαθμονομηθεί εκ νέου. Ανάλογα με την έκδοση, διαθέσιμο θα είναι και το σύστημα Extended Grip που βελτιστοποιεί την πρόσφυση σε όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Το νέο Renault Captur θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας το καλοκαίρι.
Powertrain | 1.0 TCE 90 | 1.0 TCE 100 LPG | 1.3 TCE 140 mild hybrid | 1.3 TCE 160 mild hybrid | E-Tech full hybrid 145 |
Fuel | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol | Petrol |
Electification | No | No | MH12 Costing stop 7kph | MH12 Costing stop 20kph | HEV 245V |
Cylinder Capacity [L]/[cm3] | 1.0 / 999 | 1.0 / 999 | 1.3 / 1330 | 1.3 / 1330 | 1.6 / 1598 |
Number of Cylinder | 3 | 3 | 4 | 4 | 4 |
Number of valves | 12 | 12 | 16 | 16 | 16 |
Torque [Nm/tr] | 160 Nm @2750rpm | 160 Nm petrol mode / 2750rpm 170Nm LPG mode / 2000rpm | 260 Nm @3500rpm | 270 Nm @1750rpm | 145 Nm @ 3200rpm ICE mode / 250Nm ICE+EM |
Air Alimentation | Turbo | Turbo | Turbo | Turbo | Atmo |
CO² gr/km WLTP | 131 | 119 | 133 | 133 | 105 |
0 to 100 km/h (s) | 14 | 13 | 10.4 | 8.5 | 10 |
Fuel consumption | 5,8 – 5,9 | 6,0 – 6,1 L with unleaded / 7,7-7,9 L with LPG | 5,8 – 5,9 | 5,8 – 5,9 | 4,7 – 4,9 |