Η Ανάβαση των ρεκόρ

By  |  0 Comments

Η φετινή Ανάβαση Αχλαδόκαμπου ήταν η καλύτερη από το 2019 που την έχει αναλάβει το σωματείο ΑΣΣΟΑΑ,  με ρεκόρ συμμετοχών, ρεκόρ προσέλευσης θεατών, ρεκόρ θεάματος και μετά από πολλά χρόνια συναγωνισμός στην κορυφαία κατηγορία!

Όπως είναι γνωστό ο αγώνας φέτος ήταν Candidate (υποψήφιος προς ένταξη) για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Πήγαν δύο υψηλόβαθμα στελέχη της FIA οι οποίοι ελέγξαν επιστάμενα όλη την διαδικασία και τα στοιχεία του αγώνα και θα στείλουν την έκθεση τους.

Μέρος της προσπάθειας του σωματείου ΑΣΣΟΑΑ είναι και η προσέλκυση οδηγών από το εξωτερικό πράγμα δύσκολα κατορθωτό αφού για κάποιους είμαστε χιλιάδες χιλιόμετρα μακριά από τον πυρήνα των οδηγών των Ευρωπαϊκών Αναβάσεων και επειδή δεν έχει ο αγώνας κάποιο βαθμολογικό ενδιαφέρον. Πάντως υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από πολλούς οδηγούς του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Έτσι λοιπόν συμμετείχαν στον αγώνα ο Nikolay Zlatkov με το ιδιαίτερα δημοφιλές και απίστευτο Audi Quattro S1 PP και ο Koshou Yordanov με Renault Megane Maxi, και οι δύο από την Βουλγαρία. Η παρουσία τους έδωσε έναν Ευρωπαϊκό αέρα στον Αγώνα.

Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συνδρομή του Δήμου Άργους Μυκηνών και προσωπικά του Δημάρχου Ιωάννη Μαλτέζου. Συνεργεία του Δήμου καθάρισαν την διαδρομή, ο Δήμος επίσης παραχώρησε την εκπληκτική αίθουσα Τέχνης και Πολιτισμού του Δήμου Άργους ‘’Μέγας Αλέξανδρος’’ για την διαδικασία της απονομής των επάθλων στους νικητές.

Η έντονη προβολή του αγώνα, οι μάχες για το Ελληνικό Πρωτάθλημα και η παρουσία των ξένων ομάδων τράβηξε το ενδιαφέρον των θεατών, που κατέκλυσαν όλα τα σημεία της διαδρομής απολαμβάνοντας το θέαμα.

Στις μάχες με τα χρονόμετρα , ξεκινάμε με την πάντα εντυπωσιακή κατηγορία Α.

Πρώτος ο ‘’παλιός’’ Μιχάλης Ευθυμίου με Ford Escort WRC (με χρόνο 7.22.07)  μπροστά από τον  ’’νέο’’ στην Α8 Χρήστο Λάππα με Ford Fiesta R5(7.25.10). Τρίτος ο Βασίλης Mπάτζανος με Citroen Saxo(7.29.54).

Στην ομάδα Ν μάχες για γερά νεύρα με 0,09 του δευτερολέπτου να χωρίζουν τα δύο Mitsubishi Evo 9 την Μηνά Μπενή (7.24.28) και Γιώργου Θανάση (7.24.37).  Στην πάντα ανταγωνιστική κλάση Ν2 πρώτος ο Γιάννης Κακεπάκης (7.54.96) δεύτερος ο Παναγιώτης Σμυρναίος (7.55.16) και τρίτος ο Ιωακείμ Θέος όλοι με Peugeot 106 s16 (7.55.21).

Στην ομάδα Ε πρώτος ο Δαμασκηνός Ευθυμίου με Ford Escort RS Cosworth (7.21.68), δεύτερος ο Ευάγγελος Τσιούρης με Renault Clio 2 (7.25.67) και τρίτος ο Ευστάθιος Καλκούνος με BMW M3 (7.27.22).

Στην κατηγορία των ρεκόρ,  πρώτος ο ήδη πρωταθλητής Μάριος Ηλιόπουλος με Ford Fiesta (6.40.03), που παρότι έχει εξασφαλίσει τον τίτλο, συμμετείχε για την ‘’αγωνιστική ομορφιά’’ της διαδρομής, και για να κρατήσει ψηλά τα Ελληνικά χρώματα απέναντι στον καθόλα ικανό Nikolay Zlatkov με Audi Quattro S1 PP(6.49.80)  για την καλύτερη επίδοση  της ημέρας. O οποίος ήρθε δεύτερος με κάποια μηχανικά προβλήματα έχοντας κάνει και όλους τους αγώνες του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος. Τρίτος ο Παναγιώτης Παρθένης με Mitsubishi Evo 9 (7.04.38).

Στα Ιστορικά πρώτος ο Παναγιώτης Ευθυμίου με BMW E30 DTM (7.36.50), δεύτερος ο Ηλίας Τσαγγαράς με OPEL ASCONA 400 (7.48.56) και τρίτος ο Γεώργιος Γαβριηλίδης με Ford Escort Mk1 RS1600 (8.15.14)

Όλοι οι οδηγοί σε όλες τις ομάδες και κλάσεις,  έδειξαν τις ικανότητες τους μπροστά στους χιλιάδες θεατές που πέρασαν μια μέρα γεμάτη δράση, συναγωνισμό και θέαμα που μόνο ο Μηχανοκίνητος Αθλητισμός μπορεί να δώσει.

Μεγάλοι χορηγοί ήταν οι SEAJETS και ΡΕΚΤΙΦΙΕ ORIGINAL.

Πλήρη και λεπτομερή αποτελέσματα θα βρείτε στο www.Infomega.gr

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.