Η PEUGEOT στην 66η Διεθνή Έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης

By  |  0 Comments

 

Μετά την δυναμική επιστροφή της στην τελευταία έκθεση της Γενεύης, η PEUGEOT δείχνει να πατάει το γκάζι, γεγονός που φανερώνει και η παρουσία της στη Φρανκφούρτη: με 886.000 οχήματα να έχουν πουληθεί μέχρι το τέλος Ιουνίου του 2015, η μάρκα εμφανίζει αύξηση των πωλήσεών της παγκοσμίως, της τάξης του 3.9%, με εντυπωσιακούς ρυθμούς στην Ευρώπη (+6.7%), Ασία (+9.6%), Αφρική και Μέση Ανατολή (+10.9%) και Ινδία/Ειρηνικό (+50.2%), και με τη γκάμα να συνεχίζει να διευρύνεται προς τα πάνω.

Η ολομέτωπη επίθεση της PEUGEOT έχει σαν βασικούς άξονες :

·       Την εμφάνιση μίας ιδιαίτερα φρέσκιας γκάμας, με Μ.Ο. ηλικίας μοντέλων τα 2,6 χρόνια.

·       την παγκόσμια επιτυχία του 308 — best-seller της μάρκας, Νο.1 στη Γαλλία, και μέσα στην πρώτη 3άδα του segment C στην Ευρώπη

·       το ‘παγκόσμιο αυτοκίνητο’, το 2008 που παράγεται πλέον σε 3 ηπείρους, κατέχοντας τη δεύτερη θέση στην Ευρώπη στο B-SUV segment.

·       την τεχνολογική ανάπτυξη των νέων κινητήρων Euro 6, με 25 εκδόσεις να έχουν χαρακτηριστεί σαν ‘best-in-class’ σε εκπομπές του CO2, καθώς και των αυτόματων κιβωτίων με τον κωδικό EAT6

1-Περιβαλλοντικό αποτύπωμα: H Peugeot  είναι πλέον σημείο αναφοράς

Ο όμιλος PSA PEUGEOT CITROËN έχει στόχο να έχει επιτύχει μέχρι το 2020, σαν Μ.Ο. εκπομπών τα 95γρ. CO2/χλμ., μέσα στην Ευρώπη των 28. Τους πρώτους πέντε μήνες του 2015, ήταν ο 1ος κατασκευαστής που κατέβασε το ΜΟ των εκπομπών του CO2, κάτω από τα 110γρ/χλμ., επιτυγχάνοντας 106,9γρ./χλμ. τη στιγμή που ο Μ.Ο. εκπομπών του CO2 των υπολοίπων κατασκευαστών κυμαίνεται στα 121,4γρ/χλμ.

Με ΜΟ εκπομπών τα 106,9γρ. CO2/χλμ. η PEUGEOT είναι σήμερα 1η, μπροστά από μεγάλες μάρκες στην κατάταξη του οργανισμού CAFE (Corporate Average Fuel Economy). Αξίζει επίσης να αναφερθεί εδώ, ότι η εντυπωσιακή αυτή επίδοση επιτεύχθηκε, ενώ η μάρκα αύξησε τις πωλήσεις των μοντέλων SUV/CUV αλλά και το mix σε κινητήρες βενζίνης.  Από το 2012, η PEUGEOT έχει μειώσει τις εκπομπές του CO2 κατά 12,6%, και ακόμα ένα 3% πέτυχε μέσα στο πρώτο 6μηνο του 2015. Αυτή η επιτυχία εξηγείται κυρίως εξαιτίας της αποδοτικότητας των νέων κινητήρων Diesel BlueHDi, και βενζίνης PureTech, αλλά και των αυτόματων κιβωτίων 6σχέσεων με τον κωδικό EAT6.

Διαθέτοντας 25 μοντέλα με τον τίτλο του ‘Best-In-Class’ σε 6 διαφορετικές εκδόσεις, η Peugeot επιβεβαιώνει την κυριαρχία της σε ότι αφορά το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα και την αποδοτικότητα/οικονομία των μοντέλων της. Και αυτό ισχύει για όλα τα μοντέλα της γκάμας από τα μικρά έως τα μεγάλα σεντάν. Μερικά παραδείγματα :

–          στο segment B, το 208 1.6L BlueHDi 100, εκπέμπει μόλις 79γρ. CO2/χλμ. ενώ πρόσφατα έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ κατανάλωσης, διανύοντας 100χλμ με μόλις 2 λίτρα!

–          στο segment C, το 308 διαθέτει 10 εκδόσεις χαρακτηρισμένες ως ‘Best-In-Class’, μεταξύ αυτών και η 1.2 PureTech 110 που εκπέμπει μόλις 95γρ. CO2/χλμ. Ο συγκεκριμένος 3κυλινδρος turbo κινητήρας PureTech έχει κατακτήσει από τον Ιούνιο τον τίτλο του ‘Engine of the Year’ στην κατηγορία 1.0-1.4 λιτ.

–          στο segment D, το 508 1.6 BlueHDi 120, με το 6άρι αυτόματο κιβώτιο EAT6, εκπέμπει μόλις 99γρ. CO2/χλμ.

 

3κύλινδρος turbo κινητήρας PEUGEOT PureTech: Engine of the Year 2015 (1.0 – 1.4 L)

2-   308 GTi by PEUGEOT SPORT

Δύο χρόνια μετά την παρουσίασή του, το PEUGEOT 308 έγινε το παγκόσμιο best-seller της μάρκας. Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική κατηγορία όπως η Ευρωπαϊκή αγορά του segment C, το 308 φιγουράρει στις 3 πρώτες θέσεις (3ο σε πωλήσεις στην κατηγορία hatchback & estate στην Ευρώπη). Ο κάτοχος του τίτλου ‘Car of the Year 2014’, συνεχίζει να γνωρίζει μεγάλη επιτυχία. Ήδη Νο1 σε πωλήσεις hatchback στη Γαλλική αγορά, αρκούσε και η παρουσίαση της έκδοσης SW για να του χαρίσει την 1η θέση των πωλήσεων στη Γαλλία, Ιταλία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Πολωνία, και Ολλανδία. Μετά το λανσάρισμα των εκδόσεων GT και GT Line στις αρχές του χρόνου, το 308 ξαναπαίρνει τα ηνία της κατηγορίας με το ριζοσπαστικό 308 GTi by PEUGEOT SPORT.

Η συγκεκριμένη έκδοση δίνει μία εντελώς νέα διάσταση οδηγώντας σε νέο υψηλότερο επίπεδο τη γκάμα του 308. Μετά το RCZ R και το 208 GTi 30th, το 308 GTi είναι το τρίτο μοντέλο της γκάμας που φορά το σήμα “by PEUGEOT SPORT”, πιστοποιώντας με αυτό τον τρόπο την εξέλιξή του από μηχανολόγους, τεχνικούς κινητήρων, και οδηγούς του αγωνιστικού τμήματος στο Vélizy.

Οι επιδόσεις είναι σίγουρα εγγυημένες: Ο κινητήρας βενζίνης των 1.6 THP 270 turbo, εκτοξεύει το 308 GTi by PEUGEOT SPORT από τα 0 στα 100 χλμ/ώ. σε μόλις 6δλ. Καλύπτει το χιλιόμετρο από στάση σε 25,3δλ. και η τελική του ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250χλμ. Χάρη στον εξαιρετικά ελαστικό κινητήρα με την ειδική ισχύ των 169 ίππων/λιτ. και το βάρος του να περιορίζεται στα 1.205κιλά, το 308 GTi by PEUGEOT SPORT καταφέρνει να εκπέμπει μόνο 139γρ. CO2/χλμ, επίδοση που αποτελεί σημείο αναφοράς για την κατηγορία του. Το συγκεκριμένο μοντέλο δεν θα μπορούσε να μην χαρακτηρίζεται και από τη γνωστή εμβληματική οδική συμπεριφορά που έχουν  σχεδόν τα μοντέλα της μάρκας. Το χαμηλωμένο κατά 11χλστ. αμάξωμα προσφέρει μοναδικό κράτημα, με αρωγούς το απίστευτα αποτελεσματικό μπλοκέ διαφορικό Torsen®, τα ελαστικά Michelin Super Sport σε τροχούς 19”, και φυσικά, τα τεράστια εμπρός δισκόφρενα διαμέτρου 300χλστ.  Το αυτοκίνητο διατίθεται σε 6 χρώματα αμαξώματος και την ειδική έκδοση ‘Coupe Franche’ (διχρωμία κόκκινου και μαύρου Πέρλα).

3 – PEUGEOT 308 R Hybrid: επιδόσεις supercar, από ένα compact hatchback

Τα φαρδύτερα κατά 80χλστ. μετατρόχια, και η μυώδης εμφάνιση, είναι στοιχεία που χαρακτηρίζουν το PEUGEOT 308 R Hybrid, και το κάνουν να ξεχωρίζει από το πλήθος. Τα νούμερα είναι εξίσου εντυπωσιακά: υβριδική τεχνολογία με συνδυαστική ισχύ που φτάνει τους… 500 ίππους. 270 ίπποι από τον βενζινοκινητήρα 1.6L THP και 230 (115Χ2) από τους 2 ηλεκτροκινητήρες στον εμπρός και πίσω άξονα εκτοξεύουν τη ροπή στα 730 Nm. Αυτό λοιπόν το εκπληκτικό ‘αιλουροειδές’, χρειάζεται μόλις 4δλ. για να φτάσει τα 100 χλμ. και 22δλ. για να καλύψει από στάση το πρώτο χιλιόμετρο.

Βασισμένο στην πλατφόρμα με κωδικό EMP2 του PEUGEOT 308, με σύστημα 4κίνησης όμως, το αυτοκίνητο διαθέτει 4 σπορ θέσεις στο εσωτερικό του, ενώ οι εκπομπές του CO2  δεν ξεπερνούν τα 70γρ/χλμ. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του 4 επιλογές οδήγησης, με διαφορετική απόδοση ο καθένας, ανάλογα με τις οδικές συνθήκες: Hot Lap (500 ίπποι), Track (400 ίπποι), Road (300 ίπποι) και ZEV (μηδενικές εκπομπές).

4 – PEUGEOT 308 Racing Cup: γεννημένο για τους αγώνες

Βασισμένο  στο 308 GTi by PEUGEOT SPORT με το οποίο μοιράζεται και τον κινητήρα, το 308 Racing Cup σχεδιάστηκε για την πίστα.

Στη συγκεκριμένη έκδοση η ισχύς έχει αυξηθεί κατά  38 ολόκληρους ίππους φτάνοντας τους 308! Το νέο αγωνιστικό μοντέλο της PEUGEOT SPORT αποδίδει 14% παραπάνω ισχύ από την αντίστοιχη έκδοση δρόμου, ενώ είναι και κατά 100-150 κιλά ελαφρύτερο.

Αν και μοιράζεται σχεδόν τα ίδια μηχανικά μέρη με το PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το 308 Racing Cup διαθέτει αγωνιστικά φρένα με 6πίστονες δαγκάνες, 6τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτάτων και ειδικά ‘paddles’ αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι.

Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το στυλ του 308 Racing Cup: Πίσω αεροτομή/πτέρυγα σχεδιασμένη στα πρότυπα του WTCC που εξασφαλίζει τη σταθερότητα της ουράς, φουσκωμένα φτερά για να χωρέσουν οι μεγαλύτεροι τροχοί, και αμάξωμα κατά 106χλστ φαρδύτερο από το PEUGEOT 308 GTi by PEUGEOT SPORT. Το αυτοκίνητο πατά σε ζάντες των 18 ιντσών και δείχνει πανέτοιμο να κατακτήσει την πίστα. Χαρακτηριστικό στον εμπρός προφυλακτήρα είναι επίσης και οι δύο τεράστιοι αεραγωγοί και το χαμηλό σποϊλερ.

Το PEUGEOT 308 Racing Cup θα είναι διαθέσιμο για πελάτες από όλο τον κόσμο περί τα τέλη του 2016. Το μοντέλο προορίζεται να αντικαταστήσει το RCZ Racing Cup, τόσο στα τοπικά πρωταθλήματα PEUGEOT, όσο και στους εθνικούς αγώνες sportscar όπως το VLN στη Γερμανία, το CER στην Ισπανία, το CITE στην Ιταλία, και το BGDC στο Βέλγιο, αλλά και στα πρωταθλήματα αντοχής όπως είναι οι 24ωροι αγώνες.

Η παρουσίαση του μοντέλου θα γίνει στην Φρανκφούρτη.

5 – PEUGEOT FRACTAL concept: το PEUGEOT i-Cockpit® του μέλλοντος

Η PEUGEOT θα παρουσιάσει στη Φρανκφούρτη ένα ιδιαίτερα πρωτοποριακό  concept με την ονομασία PEUGEOT FRACTAL. Οι φουτουριστικές γραμμές αυτού του ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης αποτελούν την καινούργια μετουσίωση του PEUGEOT i-Cockpit®, όπου έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στην εξασφάλιση των συνθηκών για περισσότερο ενστικτώδη οδήγηση.

Εικόνα, αφή, και τώρα ακοή είναι τα στοιχεία που καλούνται να οδηγήσουν, οδηγό και επιβάτες σε μία μοναδική εμπειρία αισθήσεων, χάρη στο ηχοσύστημα 9.1.2 που περιλαμβάνει sub woofers τοποθετημένα στην πλάτη κάθε καθίσματος για ιδανική διασπορά του ήχου.

Ο Βραζιλιάνος σχεδιαστής ηχοσυστημάτων Amon Tobin ένωσε τις δυνάμεις του με τους στυλίστες της PEUGEOT, με στόχο να δημιουργήσει τόσο μία ηχητική ταυτότητα στο εσωτερικό του πρωτοτύπου, όσο και την εξωτερική του υπογραφή, η οποία μεταβάλλεται ανάλογα με το αν το αυτοκίνητο επιταχύνει, επιβραδύνει ή κινείται με σταθερή ταχύτητα. Σχεδιάστηκε για να προειδοποιεί τους πεζούς και τους ποδηλάτες, γεγονός που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στο στοιχείο του, όταν κινείται σε αστικό περιβάλλον.

Το PEUGEOT FRACTAL ενσωματώνει επίσης και πρωτοποριακή τεχνολογία στη θέση οδήγησης. Το σύστημα ‘heads-up’ συνοδεύεται από ψηφιακή οθόνη με ολογραφική απεικόνιση υψηλής ευκρίνειας, ενώ το μικρό σε διάμετρο τιμόνι διαθέτει 2 ενσωματωμένες επιφάνειες με χειριστήρια αφής, που δίνουν στον οδηγό τη δυνατότητα ελέγχου των διαφόρων λειτουργιών αλλά και του ηχοσυστήματος. Το 80% των εσωτερικών τμημάτων είναι αποτέλεσμα εκτύπωσης 3D, συμπεριλαμβανόμενων και των ανηχοϊκών επιφανειών που κατευθύνουν τα ηχητικά κύματα, ακριβώς όπως σε μία αίθουσα συναυλιών.  Τέλος οι πόρτες μπορούν να ανοίξουν με τηλεχειρισμό, με τη χρήση ενός ρολογιού χειρός Samsung Gear S.

Κινούμενο αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, αυτό το κουπέ πόλης αποδίδει 204 ίππους, εξασφαλίζει αυτονομία 450 χιλιομέτρων χάρη στις απαλές και αεροδυναμικές γραμμές του, το βάρος του δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά και εμφανίζει ένα ιδιαίτερα στενό ίχνος καλυπτόμενης επιφάνειας στο δρόμο (Tall & Narrow). Πρόκειται αναμφισβήτητα για ένα «σβέλτο» αυτοκίνητο, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τα μόλις 6,8 δλ. που χρειάζεται για την κάλυψη των πρώτων 100χλμ καθώς και τα 28,8δλ για το πρώτο χιλιόμετρο από στάση. Οι συμπαγείς του διαστάσεις το καθιστούν ιδανικό για την πόλη (3,81μ μήκος), ενώ διαθέτει και δυνατότητα μεταβολής του ύψους από το έδαφος (από 7 έως 11εκ.).
6 – To περίπτερο της PEUGEOT στη Φρανκφούρτη

Μία συναρπαστική εμπειρία περιμένει όσους επισκεφθούν το περίπτερο της PEUGEOT συνολικής έκτασης 2.900μ2, στο Hall 8, όπου θα απολαύσουν την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση και την επίδειξη 4 πρωτοτύπων, με το 308 GTi by PEUGEOT SPORT (σε 1η παγκόσμια παρουσίαση), τα πρωτότυπα PEUGEOT FRACTAL (σε 1η παγκόσμια παρουσίαση) και PEUGEOT QUARTZ με τη νέα εξωτερική εμφάνιση Coupe Franche, αλλά και το μοντέλο επίδειξης 308 R Hybrid.

Η Peugeot θα παρουσιάσει την αγωνιστική της εμπειρία και την τεχνολογική της υπεροχή σε δύο θεματικές ενότητες. Τη σπορ περιοχή  όπου θα φιλοξενείται το 308 GTi by PEUGEOT SPORT, το 208 GTi by PEUGEOT SPORT, το RCZ R, το νέο 308 Racing Cup, το 308 GTi by PEUGEOT SPORT και τους εξομοιωτές οδήγησης Peugeot Vision Gran Turismo. Την περιοχή τεχνολογίας  όπου θα φιλοξενείται η γκάμα των εξαιρετικά αποτελεσματικών και οικονομικών κινητήρων PureTech & BlueHDi, το κιβώτιο EAT6 και το σασί ενός 308 R HYbrid.

Το δάπεδο του stand θα είναι επίσης καλυμμένο με το νέο στυλ Coupe Franche, ενώ στον τομέα του FRACTAL η PEUGEOT θα προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ηχητικής – δημιουργία του Amon Tobin –  & φωτιστικής εμπειρίας, με παράλληλη προβολή βίντεο.  Οι επισκέπτες του περιπτέρου θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να χαλαρώσουν και να φορτίσουν το κινητό τους σε μία ειδικά διαμορφωμένη αίθουσα. Στην αίθουσα θα προσφέρεται καφές, παγωμένο νερό, και οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να ανακαλύψουν τη δουλειά ενός σχεδιαστή της Peugeot σε έναν ατμοσφαιρικό χώρο που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Scentys.

7. Δίκυκλα PEUGEOT : ατομική μετακίνηση με στυλ και πρωτοπορία

Στην έκθεση της Φρανκφούρτης, η Peugeot Cycles θα παρουσιάσει ένα δείγμα της τεχνογνωσίας της στον τομέα της ατομικής μετακίνησης, επιδεικνύοντας μία σειρά ιδιαίτερα μοντέρνων και τεχνολογικά εξελιγμένων προϊόντων.

–          Το HYbrid-Kick είναι ένα ηλεκτρικό scooter που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Micro, μία εταιρεία πρότυπο στο συγκεκριμένο τομέα. Πρόκειται για ένα έξυπνο scooter, ιδανικό για μετακινήσεις στην πόλη. Σχεδιάστηκε για να αποθηκεύεται και να φορτίζεται μέσα στο πορτμπαγκάζ των αυτοκινήτων της Peugeot. Προγραμματίζεται να παρουσιαστεί το 2016.

–          Τα HYbrid-Bikes είναι ηλεκτρικά υποβοηθούμενα ποδήλατα. Τα AE01, AE21 και eC01 θα βρίσκονται στο περίπτερο της μάρκας στην έκθεση και θα είναι διαθέσιμα το τελευταίο 3μηνο του 2015.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.