Το 2015 ήταν Χρονιά Τίτλων και Διακρίσεων για την Opel
Με το ξεκίνημα του 2015, το Opel Zafira Tourer 1.6 CNG άνοιξε το δρόμο για ένα σερί διακρίσεων όταν ανακηρύχθηκε το πιο φιλικό προς το περιβάλλον πολυμορφικό όχημα από το περιβαλλοντικό ινστιτούτο Ökotrend – για τρίτη συνεχή φορά (κατανάλωση μικτού κύκλου & εκπομπές CO2: 4,7 kg/7,2 m3H-Gas / 100 km, 129 g/km). Πριν από λίγες ημέρες κατέκτησε τον τέταρτο τίτλο στη σειρά. Το πολυμορφικό μοντέλο φυσικού αερίου van ήταν απλά ο προάγγελος μιας πληθώρας βραβείων:
Για δεύτερη συνεχή φορά, το Opel ADAM κέρδισε το πολυπόθητο Βραβείο Ψηφοφορίας Αναγνωστών The Best Cars του περιοδικού auto motor und sport στην κατηγορία μίνι. Σύντομα ακολούθησε το Blogger Auto Award 2015. Με εξαιρετικές αξίες μεταπώλησης, τα Opel ADAM και Zafira Tourer αναδείχτηκανΠρωταθλητές Αξίας στις κατηγορίες τους – Value Champion 2015. Είναι βραβεία που απονέμει το Auto Bild και η ανεξάρτητη πάροχος υπηρεσιών Schwacke.
Αναγνώστες των περιοδικών Guter Rat και SUPERillu ψήφισαν το Opel Corsa ως το Πιο Λογικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Most Sensible Car 2015). Η νέα έκδοση του μικρού bestseller κέρδισε επίσης τον τίτλο του Αυτοκινήτου της Χρονιάς (Car of the Year) σε Ρουμανία, Ελλάδα και Σερβία – ένα μικρό παράδειγμα των πολυάριθμων βραβείων που έχει συλλέξει το Corsa σε όλη την Ευρώπη. Σε διεθνές επίπεδο, καταξιώθηκε με τον τίτλο Best Buy Car of Europe for 2015 που του απένειμε η επιτροπή τουAUTOBEST.
Το περιοδικό αυτοκινήτου Firmenauto και η ανεξάρτητη εταιρία παροχής υπηρεσιών DEKRA για μία φορά ακόμα ανέδειξαν το Mokka σε Εταιρικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Company Car of the Year). Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα της Opel απέδειξαν την ανταγωνιστικότητά τους με το Movano και Vivaro να κερδίζουν βραβεία όπως το Plus X Award. Αυτά κατέκτησαν τον περίοπτο τίτλο καινοτομίας σε διαφορετικές κατηγορίες, όπως τα Opel KARL και Zafira Tourer. Αυτό σημαίνει ότι η Opel είναι η ‘Πιο Καινοτόμος Μάρκα’ (“Most Innovative Brand”) στο θεσμό Plus X Award από το 2012. Στην Αυστρία, το Opel Vivaro ονομάστηκε Fleet Car of the Year, ενώ το Movano που δοκιμάστηκε από ταVerkehrsRundschau και Trucker και αναδείχτηκε Green Van 2015. Εξάλλου λόγω ελάχιστων βλαβών στην αναφορά μεταχειρισμένων οχημάτων DEKRA Used Car Report, κέρδισε την 1η θέση στην κατηγορία οχημάτων μεταφορών.
Το περιοδικό auto motor und sport απένειμε στο ADAM S (κατανάλωση μικτού κύκλου και εκπομπές CO2: 5,9 l/100 km, 139 g/km) το Βραβείο Autonis. Το νέο Astra έλαμψε στην οικογένεια Opel συμβάλλοντας στη συλλογή βραβείων της μάρκας. Το συμπαγές bestseller της Opel σάρωσε την Ευρωπαϊκή σκηνή, κατακτώντας τίτλους όπως Αυτοκίνητο της Χρονιάς (Car of the Year), Καλύτερη Επιλογή (Best Choice) και Οικογενειακό Αυτοκίνητο (Family Car) – με αποκορύφωμα το Χρυσό Τιμόνι – Golden Steering Wheel 2015 από το Auto Bild and Bild am Sonntag. Η νεότερη γενιά του συμπαγούς αυτοκινήτου της Opel είναι ένα ελαφρύτερο και δυναμικότερο μοντέλο με πολλές προηγμένες τεχνολογίες. Όπως το IntelliLux LED®: η επιτροπή AUTOBEST απένειμε στην Opel το βραβείο SAFETYBEST 2015 για το σύστημα προσαρμοζόμενου φωτισμού LED matrix light. Άλλο παράδειγμα είναι η υπηρεσία OnStar: την άνοιξη, τα περιοδικά Auto Bild και Computer Bild τίμησαν αυτή την προηγμένη τεχνολογία με το Βραβείο Καλύτερα Συνδεδεμένου Αυτοκινήτου & Πρωτοπόρου – Connected Car and Pioneer Award. Στη Βρετανία, η υπηρεσία προσωπικής συνδεσιμότητας & εξυπηρέτησης απέσπασε τα Auto Express Technology Award και BusinessCar Techies Award.
Κορυφαία δημοσιότητα για κορυφαία προϊόντα: Καμπάνιες και οργάνωση που υπόσχονται επιτυχία
Αλλά δεν ήταν μόνο τα νέα μοντέλα της Opel που κατέκτησαν τις καρδιές πελατών και ειδικών. Ο τρόπος με τον οποίο η εταιρία τα επικοινωνεί στο κοινό αξίζει επίσης επιβράβευση.
Το Gesamtverband Kommunikationsagenturen GWA e.V. (Association of Communications Agencies) απένειμε στην Opel το GWA Effie in Gold, το σημαντικότερο βραβείο Μάρκετινγκ στη Γερμανία, για τη διαφημιστική καμπάνια “Umparken im Kopf”. Και μόνο η τολμηρή καμπάνια έχει ήδη φέρει στην Opel και την διαφημιστική εταιρία Scholz & Friends πάνω από 30 διακρίσεις μεταξύ των οποίων το Grand Prix του Econ Forum’s Jahr der Werbung για την καλύτερη καμπάνια της χρονιάς. Η ομάδα PR της Opel επικράτησε ως Ομάδα Επικοινωνίας της Χρονιάς – Communications Team of the Year 2015 στα Ευρωπαϊκά Βραβεία Excellence. Τέλος η εταιρία βρίσκεται σε εξαιρετική θέση από απόψεως οργάνωσης. Αυτό επιβεβαιώθηκε από το Verband der deutschen Automobilindustrie (Association of the German Automotive Industry), που απένειμε στην Opel το VDA Logistik Award 2015 για τις εξαιρετικές λύσεις logistics της εταιρίας. Επομένως έχουν τεθεί σταθερές βάσεις για τη συνέχιση της επιτυχίας το 2016.