Η Toyota επιβεβαιώνει την παραγωγή του C-HR concept
Εν όψει της παρουσίασης της πολυαναμενόμενης έκδοσης παραγωγής του πρωτοτύπου C-HR στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου, η Toyota Motor Europe (TME) αποκάλυψε τα σχέδιά της για την παραγωγή του μοντέλου στην Ευρώπη.
Το όχημα θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Toyota Motor Manufacturing, Turkey (TMMT) στη Sakarya, Τουρκία, σηματοδοτώντας την παραγωγή του πρώτου υβριδικού οχήματος σε αυτή τη χώρα. Θα είναι το τρίτο εργοστάσιο της TME που θα παράγει υβριδικά οχήματα στην Ευρώπη, μετά τα Toyota Motor Manufacturing UK στο Burnaston, Derbyshire (Auris Hybrid και Auris Touring Sport Hybrid) και Toyota Motor Manufacturing France (Yaris Hybrid).
Η TME ανακοίνωσε επίσης ότι ο υβριδικός κινητήρας που προορίζεται για το crossover θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο κινητήρων της Toyota Motor Manufacturing UK στο Deeside, Ουαλία.
Η παραγωγή θα προορίζεται για την ευρύτερη περιοχή της Ευρώπης και για χώρες εκτός της γηραιάς ηπείρου. Υπό σκέψη είναι προς το παρόν οι εξαγωγές σε ατομικές αγορές.
«Είμαι πολύ χαρούμενος που ανακοινώνω την επέκταση της τοπικής παραγωγής μας στην Ευρώπη» δήλωσε ο Πρόεδρος &CEO της ΤΜΕ Dr Johan van Zyl. «Η αγορά crossover γνωρίζει τρομερή ανάπτυξη και θα συνεχίσει να αυξάνεται στην Ευρώπη και στο υπόλοιπο κόσμο. Κάνουμε την είσοδό μας στην κατηγορία C της αγοράς crossover με ένα φανταστικό προϊόν και ένα υβριδικό σύστημα κίνησης. Αυτό θα προσφέρει στις Ευρωπαϊκές μας δραστηριότητες περαιτέρω προοπτικές για βιώσιμη ανάπτυξη. Έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα μέλη της ομάδας μας στην Τουρκία και τη Βρετανία. Η υψηλή κατάρτιση του ανθρώπινου δυναμικού και τα κορυφαία πρότυπα ποιότητας θα αποτελέσουν τους ακρογωνιαίους λίθους για ένα συναρπαστικό προϊόν» πρόσθεσε.
Η TMMT κατασκευάζει αυτή τη στιγμή τα μοντέλα Corolla και Verso. Η συνολική δυναμικότητα παραγωγής της TMMT θα αυξηθεί από 150 σε 280 χιλιάδες οχήματα το χρόνο. Η ετήσια παραγωγή του μελλοντικού crossover θα εξαρτηθεί από τη ζήτηση. Το προσωπικό της TMMT αναμένεται να αυξηθεί από 3.000 σε 4.000 εργαζόμενους τους μήνες πριν από την έναρξη της παραγωγής, που προγραμματίζεται να ξεκινήσει προς το τέλος του 2016. Η πρόσθετη επένδυση στην TMMT είναι περίπου 350 εκατομμύρια ευρώ για το project. Η συνολική επένδυση θα ανέλθει στα 1,7 δισεκ. Ευρώ.
Στην TMUK Deeside, επενδύονται επιπρόσθετα 7,1 εκατομμύρια λίρες στο εργοστάσιο και σε νέο εξοπλισμό. Αυτή τη στιγμή, το εργοστάσιο του Deeside κατασκευάζει βενζινοκινητήρες και υβριδικούς κινητήρες για το Auris, βενζινοκινητήρες για ταAvensis, Corolla και Verso, και κινητήρες για πελάτες εκτός Ευρώπης. Η συνολική επένδυση στην Toyota Motor Manufacturing UK (Burnaston and Deeside) θα φτάσει τα 2,2 δισεκ. λίρες.
Το όχημα παραγωγής που βασίζεται στο πρωτότυπο C-HR concept θα αποκαλυφθεί την 1η Μαρτίου στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Θα βασίζεται στη νέα παγκόσμια αρχιτεκτονική της Toyota (TNGA). Το όχημα θα γίνει το όγδοο μοντέλο που θα παράγεται από την Toyota στην Ευρώπη για την Ευρωπαϊκή αγορά, μαζί με τα Avensis, Auris, Yaris, AYGO, Camry, καιCorolla. Η αναλογία τοπικής παραγωγής / πωλήσεων αναμένεται να αυξηθεί πάνω από το 71% που επιτεύχθηκε το 2015, φέρνοντας τις Ευρωπαϊκές δραστηριότητες της Toyota πιο κοντά στους πελάτες της.