F1: Πρεμιέρα στην Αυστραλία

By  |  0 Comments

Ξεκινά μια νέα σεζόν με εντελώς νέους κανονισμούς για τα ελαστικά, που συγκαταλέγονται στους πιο καινοτόμους της πρόσφατης ιστορίας. Οι ομάδες έχουν τη δυνατότητα περισσότερων επιλογών αυτό λογικά θα οδηγήσει σε διαφοροποιήσεις και τουλάχιστον 2 pit stop ανά αγώνα.

Η ΠΙΣΤΑ ΥΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΏΝ

  • Η διαδρομή στο Άλμπερτ Παρκ αποτελείται από δημόσιους δρόμους έτσι στην αρχή του τριημέρου η πίστα είναι σκονισμένη και η αγωνιστική γραμμή δεν έχει στρωθεί με γόμα (green).
  • Κυρίαρχο ρόλο παίζει η επιτάχυνση και το φρενάρισμα: Οι διαμήκεις δυνάμεις που ασκούνται είναι μεγαλύτερες από τις πλευρικές.
  • Υπάρχουν πολλές αργές στροφές οπότε δίνεται έμφαση στη μηχανική πρόσφυση και στα υψηλά επίπεδα κάθετης δύναμης.
  • Η στροφή 8 (δεξιά) είναι γρήγορη όπως και η παρατεταμένη αριστερή στροφή μεταξύ των κερκίδων Clark και White.
  • Το πίσω αριστερά ελαστικό ταλαιπωρείται περισσότερο και αυτό πρέπει να προσέχουν οι οδηγοί.
  • Ο καιρός είναι πάντα απρόβλεπτος: Έχουμε δει από λιακάδα μέχρι καταιγίδες στο παρελθόν.
  • Η άσφαλτος είναι σχετικά λεία οπότε η φθορά των ελαστικών και η πτώση στην απόδοση λόγω υπερθέρμανσης είναι σχετικά χαμηλές.

ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΕΣ ΓΟΜΕΣ

  • Λευκή, μέση: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες και είναι μια από τις πιο εύκολες στη διαχείριση γόμες της γκάμας.
  • Κίτρινη, μαλακή: Δουλεύει σε πιο υψηλές θερμοκρασίες και το δυνατό της σημείο είναι η απόδοση.
  • Κόκκινη, πολύ μαλακή: Δουλεύει σε πιο χαμηλές θερμοκρασίες, είναι γρήγορη και έχει περιορισμένη διάρκεια ζωής.

ΤΙ ΣΥΝΕΒΗ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ:

  • Νικητής: Hamilton (ένα pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή και έβαλε τη μέση γόμα στον 25ο γύρο).
  • Η καλύτερη θέση με εναλλακτική στρατηγική: Hulkenberg (δυο pit stop: εκκίνησε με τη μαλακή, άλλαξε σε μέση στον 21ο γύρο και έβαλε ξανά τη μαλακή στον 44ο γύρο). Τερμάτισε 7ος ενώ είχε εκκινήσει 14ος.
  • Οι περισσότεροι οδηγοί σταμάτησαν μόνο μια φορά καθώς η στρατηγική τους επηρεάστηκε από την παρουσία του αυτοκινήτου ασφαλείας στο ξεκίνημα του αγώνα.

PAUL HEMBERY, ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ PIRELLI

«Έχουν γίνει πολύ μεγάλες αλλαγές όσον αφορά στους κανονισμούς των ελαστικών σε σχέση με το 2015. Περιμένουμε λοιπόν οι επιλογές στρατηγικής να έχουν αντίστοιχα μεταβληθεί όχι μόνο όσον αφορά στις ομάδες αλλά και στον κάθε οδηγό ξεχωριστά. Στην πραγματικότητα οι επιλογές στρατηγικής για το Άλμπερτ Παρκ ξεκίνησαν από πέρυσι όταν κάθε ομάδα επέλεξε τα ελαστικά που θα χρησιμοποιήσει. Όμως μόνο πριν λίγες μέρες αποκάλυψε ο καθένας την επιλογή του, σαν ένα παιχνίδι πόκερ. Την Κυριακή το απόγευμα, στη Μελβούρνη θα φανεί ποιος έκανε τις σωστές επιλογές».

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ;

  • Τα δελτία Τύπου θα είναι μικρότερα αλλά υπάρχει πολύ περισσότερο νέο υλικό στο www.pirelli.com
  • Οι κατατακτήριες δοκιμές έχουν μια νέα μορφή. Αυτό δεν επηρεάζει τις επιλογές ελαστικών ή τους κανονισμούς των ελαστικών.
  • Έχουμε δημιουργήσει μια νέα πάρα πολύ μαλακή γόμα με μωβ χρώμα P Zero Purple αλλά δεν θα χρησιμοποιηθεί πριν το Μονακό.
  • Εντυπωσιακές ήταν οι αποστάσεις που διανύθηκαν κατά τη διάρκεια των χειμερινών δοκιμών εξέλιξης: 8.391 γύροι στη Βαρκελώνη.

ΟΤΙ ΥΠΕΠΕΣΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΑΣ

  • Ο νέος λογαριασμός της Renault F1 στο Τwitter: @RenaultSportF Ίδιο περιεχόμενο, διαφορετικά χρώματα.
  • Το ολοκαίνουργιο ελαστικό P Zero που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης.
  • Η 23η θέση σε σύνολο 314, του μηχανικού της Pirelli, Max Damiani στο Ιστορικό Ράλι του Μόντε Κάρλο.

Leave a Reply

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.