Το BMW Group υποστηρίζει το “Late Shift”
Το σασπένς που βιώνουν οι θεατές μιας κινηματογραφικής αίθουσας παίρνει άλλες διαστάσεις αφού μπορούν τώρα να κατευθύνουν την εξέλιξη της πλοκής με το “Late Shift” – ένα διαδραστικό θρίλερ που επιτρέπει στο κοινό να αποφασίζει για τις ενέργειες του πρωταγωνιστή μέσω μιας εφαρμογής.
Μέσα από τις πολυάριθμες συνεργασίες του με την κινηματογραφική βιομηχανία, το BMW Group έχει γίνει αναγνωρισμένος παίκτης και αξιόπιστος εταίρος σε project της παγκόσμιας αγοράς ψυχαγωγίας. Μόλις πέρσι το καλοκαίρι, ένας μεγάλος αριθμός αυτοκινήτων BMW και η BMW S 1000 RR πρωταγωνίστησαν στο blockbuster “Mission: Impossible – Rogue Nation”. Μοντέλα του BMW Group εμφανίζονται τακτικά τόσο σε μεγάλες διεθνείς παραγωγές όσο και σε μικρότερες, υψηλής ποιότητας παραγωγές όπως το “Late Shift”. Το BMW Group υποστήριξε αυτή τη φιλόδοξη παραγωγή από την πρώτη στιγμή μέσω ενός συνεργατικού εγχειρήματος. Το project διατίθεται ήδη στο app store της Apple και μπορεί να προβάλλεται σε επίλεκτες κινηματογραφικές αίθουσες της Ελβετίας και του Ηνωμένου Βασιλείου.
Ο πρωταγωνιστής Matt πρέπει να πάρει μία απόφαση: έχοντας αναγκαστεί να λάβει μέρος σε μία αποτυχημένη ληστεία σε διάσημο Οίκο Δημοπρασιών του Λονδίνου εμφανίζεται καταδιωκόμενος από τους υπεύθυνους ασφαλείας. Φτάνοντας στις σκάλες, κοντοστέκεται αναποφάσιστος – να επιλέξει την άνοδο ή την κάθοδο; Μία απόφαση που πρέπει να λάβει ο θεατής για λογαριασμό του. Χρησιμοποιώντας μία προ-εγκατεστημένη εφαρμογή, ο θεατής αποφασίζει ποιο δρόμο να ακολουθήσει ο Matt. Αυτό συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο, ώστε η απόφαση να λαμβάνεται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ενώ ο Matt εμφανίζεται σκεπτικός στην οθόνη.
Κάθε απόφαση αλλάζει το στόρι του “Late Shift”. Με επτά εναλλακτικά σενάρια τελειώματος και πάνω από 180 επιλογές, η πλοκή εξελίσσεται διαφορετικά κάθε φορά. Η Ελβετική εταιρία παραγωγής “CtrlMovie” έχει δημιουργήσει κινηματογραφικό υλικό τετράωρης διάρκειας και, ανάλογα με τις επιλογές των θεατών, η διάρκεια της ταινίας κυμαίνεται από 60 έως 90 λεπτά. Η κινηματογράφηση έγινε αποκλειστικά στο Λονδίνο. Αυτή η καινοτομία είναι μοναδική σε όλο τον κόσμο και σηματοδοτεί ένα πρωτοποριακό βήμα στον κόσμο του σινεμά.
Το BMW Group προσέφερε αρκετά οχήματα για τα γυρίσματα στο Λονδίνο καθώς και οχήματα παραγωγής. Ανάλογα με την επιλογή του θεατή, ο Matt οδηγεί είτε ένα BMW i8 ή μία BMW X5 M. Η BMW Σειρά 7, ενώ το νέο 5θυρο MINI Hatch δίνει επίσης το παρών. Ειδικότερα, το επαναστατικό plug-in υβριδικό σπορ μοντέλο BMW i8, με τη συναρπαστική σχεδίαση και τον καινοτόμο τεχνολογικό συνδυασμό BMW Efficient Dynamics και BMW eDrive, είναι ιδανικό για το πρωτοποριακό “Late Shift” project. Και τα δύο χαράσσουν νέους δρόμους με τις μοναδικές φιλοσοφίες τους. Στο πλαίσιο της συμφωνίας συνεργασίας, το BMW Group θα αξιοποιήσει την εμπλοκή του σε κανάλια του διαδικτύου και των social media.
«Μία καινοτόμος ιδέα που μας εντυπωσίασε από την πρώτη στιγμή». Έτσι περιγράφει το project η Claudia Müller, υπεύθυνη τομέα Entertainment Marketing BMW. «Το κυριότερο, είμαστε ευτυχείς που η συνεργασία αυτή θα βοηθήσει στην προώθηση μιας μικρής αλλά αξιόλογης παραγωγής».
Το “Late Shift” διατίθεται ήδη από τις 10 Μαρτίου 2016 στο app store της Apple ενώ θα προβάλλεται και σε επιλεγμένες κινηματογραφικές αίθουσες στην Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Την Αγγλο-Ελβετική συμπαραγωγή έχει σκηνοθετήσει ο Tobias Weber, βασισμένος σε σενάριο των Tobias Weber και Michael R. Johnson, συγγραφέα του “Sherlock Holmes” που σκηνοθέτησε ο Guy Ritchie.