Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Η πρώτη ημέρα της Regularity
Το πρώτο Σκέλος της κατηγορίας Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος 2016 ολοκληρώθηκε με τα πανέμορφα ιστορικά αυτοκίνητα να καταφτάνουν στο γραφικό Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα της σύγχρονης Ελλάδας, έπειτα από συνεχείς μάχες με το χρόνο και την ακρίβεια, στις 15 ειδικές διαδρομές της σημερινής αναμέτρησης και τα 295,96 συνολικών χιλιομέτρων που διένυσαν.
Η πρώτη ημέρα χαρακτηρίστηκε από συναγωνισμό και αδιάκοπες μάχες μυαλού, πνεύματος και τεχνικής. Οι πολύπειροι πρωταθλητές της κατηγορίας από την Ιταλία Paolo Marcattilj – Francesco Giammarino με Porsche 911 2.0 SWB του 1967, αποδείχθηκαν ιδιαίτερα συγκεντρωμένοι και φυσικά ικανοί, επικρατώντας των αντιπάλων τους με μόλις 14,4 βαθμούς ποινής. Πολύ κοντά στο ιταλικό πλήρωμα, οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με Porsche 911 SC του 1973 και 15,9 β.π., ισοβαθμώντας με τους Βέλγους Christian Crucifix – Joseph Lambert με Alfa Romeo Spider του 1975. Εξίσου εντυπωσιακοί οι Σπυρίδων και Νικόλαος Μουστάκας με Alfa Romeo Alfasud του 1978 «συνέλλεξαν» 16,9 β.π. Πατέρας και γιος κατάφεραν να «κλέψουν» τα βλέμματα και εκτός αγώνα, με το δεύτερο να αποτελεί το νεαρότερο συμμετέχοντα του αγώνα όντας μόλις 9,5 ετών. Ακολούθησαν οι έμπειροι Ιωάννης Κατσαούνης – Μαθιός Μανσόλας με VW Golf του 1979 και 21,3 β.π., οι οποίοι αντιμετώπισαν πρόβλημα από την πρώτη κιόλας Ε.Δ., αφού αντιμετώπισαν κάποια τεχνικά προβλήματα με αποτέλεσμα να χάσουν χρόνο, και αναγκάστηκαν να χρησιμοποιήσουν τα παλιά τους βοηθητικά όργανα ώστε να συνεχίσουν. Την πρώτη εξάδα έκλεισαν οι Πέτρος Βασιλόπουλος – Σταμάτης Ψύλογλου με Ford Capri GT του 1973, οι οποίοι συγκέντρωσαν 23,7 β.π.
Τα πληρώματα της Regularity ανασυγκροτούν σωματικές, πνευματικές και ψυχικές δυνάμεις για να συνεχίσουν την δεύτερη ημέρα, η οποία αποτελείται από 316,58 απαιτητικά χιλιόμετρα στην Κεντρική Πελοπόννησο. Το ραντεβού, λοιπόν, ανανεώνεται για σήμερα με τα πληρώματα να ξεκινούν από το Ναύπλιο στις 09:00 και να επιστρέφουν στις 18:30.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών
101 MARCATTILJ Paolo – GIAMMARINO Francesco PORSCHE 911 2.0 SWB 1967
«Σήμερα έπρεπε να κατανοήσουμε και να μάθουμε τη δομή των διαδρομών. Φαίνεται ότι την κατανοήσουμε, όμως υπάρχει πολύς δρόμος ακόμη. Όμως μέχρι στιγμής, έχουμε κατανοήσει αρκετά».
116 KONTARATOS Themistoklis – IATRIDIS Ioulios PORSCHE 911 SC 1980
«Ήταν μια ωραία ημέρα και ο αγώνας ήταν ωραίος. Περάσαμε όμορφα και είμαστε ικανοποιημένοι. Συνεχίζουμε αύριο».
104 MOUSTAKAS Spyridon – MOUSTAKAS Nikolaos ALFA ROMEO Alfasud 1978
«Ο αγώνας σήμερα, είχε ενδιαφέρον και αρκετές παγίδες. Χάσαμε κάποια δευτερόλεπτα που ίσως να μπορούσαμε να μην είχαμε χάσει, αλλά είμαστε ευχαριστημένοι από τη θέση που βρισκόμαστε».
103 KATSAOUNIS Ιoannis – MANSOLAS Matthew VW Golf 1979
«Σήμερα ήταν μια ωραιότατη ημέρα, αν και για εμάς δεν ξεκίνησε καλά, αφού από την πρώτη κιόλας ειδική απορυθμίστηκε το όργανο, με αποτέλεσμα να χάσουμε χρόνο. Στη συνέχεια χρησιμοποιήσαμε το παλιό όργανο και ανακάμψαμε. Ο αγώνας είναι ωραίος».
115 VASSILOPOULOS Petros – PSYLOGLOU Stamatis FORD Capri GT 1973
«Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία. Οι ειδικές διαδρομές θα μπορούσαν να είναι λίγο πιο γρήγορες, όμως δεν υπάρχει λόγος να παραπονιόμαστε, αφού περάσαμε πολύ καλά».
118 ECONOMOU Georgios – ECONOMOU Nikolaos FORD Escort MKII 1978
«Όλα πήγαν καλά για εμάς. Η ημέρα ήταν λίγο κουραστική, αλλά ωραία. Εκτός από μία διαδρομή που είχε αρκετές πέτρες στο δρόμο, οι άλλες ήταν πολύ καλές»