Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος 2016: Η πρώτη ημέρα της Sporting
Με την άνεση επικράτηση των «Pedro» – Emanuele Baldaccini (Lancia Delta Integrale 16V, 1990) ολοκληρώθηκε το 1ο Σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ελλάδος. Το πλήρωμα από την Ιταλία, ήταν ταχύτερο και στις 5 χωμάτινες Ειδικές Διαδρομές της ημέρας, εκμεταλλευόμενο την πρόσφυση της Lancia, αλλά κα την εμπειρία στον ελληνικό αγώνα στον οποίο έχει διακριθεί αρκετές φορές τα τελευταία χρόνια.
Στην 2η θέση της κατάταξης συναντάμε το πρώτο ελληνικό πλήρωμα, τους Παναγιώτη Παραδείση-Παναγιώτη Ποιμενίδη (Ford Escort RS 2000, 1973), οι οποίοι οδήγησαν εξαιρετικά, δεν είχαν προβλήματα, όμως σίγουρα δεν μπορούσαν να διεκδικήσουν κάτι παραπάνω, αφού το πισωκίνητο Escort, ειδικά στο χώμα, δεν μπορεί να συναγωνιστεί στα ίσια την 4κίνητη Lancia.
Την πρώτη τριάδα της κατάταξης ολοκληρώνουν οι Σπύρος Πετρίδης – Αποστόλης Πάλλας που οδήγησαν εξαιρετικά τη λευκή Toyota Corolla AE86 του 1984, γράφοντας μάλιστα έναν εξαιρετικό χρόνο στην τελευταία ΕΔ της ημέρας (Κλένια).
Στην 4η θέση της κατάταξης, μετά από εξαιρετική εμφάνιση, ολοκλήρωσαν την πρώτη ημέρα οι Γιάννης Πάλμος – Φωτεινή Ψαρράκου με Peugeot 205 GTi του 1984 ένα αυτοκίνητο που δεν διακρίνεται για την αποτελεσματικότητά του στο χώμα, εμπρός από τους Γιώργο Χωριανόπουλο –Τάκη Φωτεινόπουλο (AUDI 80GT, 1975) και Georg Reitsperger – Βασίλη Χαρίτο (VW Golf GTI 16V, 1990) που συμπληρώνουν την εξάδα.
Στους άτυχους της ημέρας οι πάντα θεματικοί Γιώργος Κασσιδόπουλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet KP60, 1979) που εγκατέλειψαν από μηχανικό πρόβλημα, στην 4η ΕΔ, ενώ έως τότε διατηρούσαν την 4η θέση της Γενικής κατάταξης.
Θυμίζουμε πως στο σημερινό 2ο Σκέλος το Ιστορικό Ράλλυ Ελλάδος αλλάζει μορφή, αφού από το χώμα περνάμε στην άσφαλτο. Η αναχώρηση από το Ναύπλιο είναι στις 8:00, η πρώτη ΕΔ ξεκινά στις 8:43, ενώ το πραγματικά επίπονο σκέλος των 140 αγωνιστικών χιλιομέτρων θα ολοκληρωθεί τα ξημερώματα της Κυριακής μετά από δύο νυκτερινές ΕΔ.
Δηλώσεις Πρωταγωνιστών:
1 “PEDRO” – BALDACCINI Emanuele LANCIA Delta Integrale 16V 1990
«Ήταν μία καλή ημέρα. Το χώμα ήταν επικίνδυνο για το αυτοκίνητο, αλλά το αυτοκίνητο ήταν άψογο. Οι μηχανικοί της ομάδας μας, K-Sport, έκαναν πολύ καλή δουλειά, ενώ τα ελαστικά της Pirelli ήταν πολύ καλά. Χρησιμοποιήσαμε τα Pirelli K4 ολόκληρη την ημέρα. Αύριο, είναι μία μεγάλη ημέρα και θα προσπαθήσουμε να κερδίσουμε όσο το δυνατόν περισσότερες ειδικές, αλλά το πιο σημαντικό είναι να διατηρήσουμε το προβάδισμα».
2 PARADISSIS Panagiotis – PIMENIDIS Konstantinos FORD Escort RS 2000 1973
«Η μέρα για εμάς ήταν απροβλημάτιστη. Κινηθήκαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε. Η διαφορά από το προπορευόμενο πλήρωμα είναι μεγάλη, όμως έχουμε καλή διαφορά και από το πλήρωμα που βρίσκεται στην 3η θέση. Στόχος μας για αύριο είναι να διατηρήσουμε το προβάδισμα που έχουμε και να ολοκληρώσουμε την ημέρα χωρίς προβλήματα».
4 PETRIDIS Spyros – PALLAS Apostolis TOYOTA Corolla AE86 1984
«Φτάσαμε εδώ, οπότε όλα είναι ωραία. Αντιμετωπίσαμε όλη την ημέρα πρόβλημα με την εξάτμιση που ελπίζουμε να επισκευαστεί τώρα. Κατά τ’ άλλα, δεν αντιμετωπίσαμε κάποιο πρόβλημα».
12 PALMOS Ioannis – PSARRAKOU Fotini PEUGEOT 205 GTI 1984
«Όλα πήγαν καλά για εμάς σήμερα. Δεν αντιμετωπίσαμε προβλήματα, είμαστε ευχαριστημένοι και συνεχίζουμε για την αυριανή ημέρα».
5 CHORIANOPOULOS Georgios – FOTINOPOULOS Takis AUDI 80GT 1975
«Ήταν μία ωραία ημέρα. Ο αγώνας ήταν πολύ ωραίος, αν και οφείλω να τονίσω πως επειδή τα αυτοκίνητα που χρησιμοποιούμε είναι ηλικίας 40-45 ετών, δεν αντέχουν όλα. Θα μου άρεσε να οδηγήσω αυτόν τον αγώνα με σύγχρονο αυτοκίνητο».
3 REITSPERGER Georg – CHARITOS Vassilis VW Golf GTI 16V 1990
«Ήταν μία δύσκολη ημέρα. Στην αρχή, είχαμε σπασμένη βάση κιβωτίου ταχυτήτων στις Ε.Δ. 3, 4 και 5, στη συνέχεια χάσαμε πίεση στον κινητήρα, ενώ στο τέλος, υπήρχε πολλή σκόνη μέσα στο αυτοκίνητο».
10 KASSIDOPOULOS Georgios – PANARITIS Vangelis TOYOTA Starlet KP60 1979
Εγκατέλειψε στην Ε.Δ. 4 λόγω σπασμένου ακρόμπαρου.