H Kia Motors καταλαμβάνει την πρώτη θέση στην κατάταξη J.D. Power
– Η ταχύτατα αναπτυσσόμενη κορεατική αυτοκινητοβιομηχανία είναι η πρώτη μη-premium μάρκα που καταλαμβάνει την κορυφή της βαθμολογία στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας στα 27 χρόνια διεξαγωγής της έρευνας
– Ιδιοκτήτες οχημάτων Kia αναφέρουν λιγότερα προβλήματα εντός των πρώτων 90 ημερών από όλες τις άλλες μάρκες αυτοκινήτων και φορτηγών στις ΗΠΑ
– Το Sportage και το Soul αναγνωρίζονται ως τα καλύτερα στην κατηγορία τους – ενώ τρία επιπλέον μοντέλα της κατατάσσονται μεταξύ των τριών κορυφαίων στις αντίστοιχες κατηγορίες τους
Έχοντας καταστεί πλέον μια από τις κορυφαίες εταιρείες του κλάδου στο σχεδιασμό, την ποιότητα και την τεχνολογία, η Kia Motors έλαβε την υψηλότερη βαθμολογία στη Μελέτη Αρχικής Ποιότητας του 2016 (Initial Quality Study) της JD Power ανάμεσα σε 33 μάρκες στις ΗΠΑ. Πρώτη φορά στα 27χρόνια διεγαγωγής της έρευνας, που μια μη-premium μάρκα κατέλαβε την κορυφή. Το Sportage και το Soul οδήγησαν την Kia στην κορυφή της βαθμολογίας, ενώ τα Rio, Forte(Cee’d) και Sorento κατατάχθησαν στην πρώτη τριάδα των αντίστοιχων κατηγοριών τους.
“Η κατάταξή μας στην πρώτη θεση σε ολόκληρο τον κλάδο στην Αρχική Ποιότητα είναι το αποτέλεσμα δεκαετούς προσπάθειας της Kia στη προσοχή στην λεπτομέρεια και τη συνεχή βελτίωση, και αντανακλά τη φωνή των πελατών μας, που είναι η απόλυτη επιβεβαίωση,” δήλωσε ο Michael Sprague, Γενικός Διευθυντής και EVP της Kia Motors Αμερικής. “Δεδομένου ότι η λάβαμε την υψηλότερη κατάταξη στον κλάδο μας, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πλέον ότι η Kia είναι μια παγκόσμιας κλάσης κορυφαία αυτοκινητοβιομηχανία.”
Καθώς οι πωλήσεις της Kia στις ΗΠΑ έχουν αυξηθεί σταθερά τα τελευταία τέσσερα χρόνια ξεπερνώντας τις 600.000 μονάδες ετησίως, ενισχύουν την απόδοση της μάρκας στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας της J.D. Power. Μετά την είσοδό της για πρώτη φορά στις 10 καλύτερες μάρκες το 2013, η Kia κατέλαβε τη δεύτερη θεση στον κλάδο το 2015(πίσω μόνο από την Porsche) ξεπερνώντας όλες τις μη-premium μάρκες στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας της JD Power.
H ετήσια Μελέτη της JD Power (IQS) εδώ και 30 χρόνια αναλύει τις απαντήσεις από τους ιδιοκτήτες των οχημάτων σε 26 κατηγορίες. Οι ιδιοκτήτες των οχημάτων αξιολόγουν την οδηγική συμπεριφορά, τον κινητήρα και τις επιδόσεις, καθώς και ένα ευρύ φάσμα προβλημάτων που αφορούν στην ποιότητα εντός των πρώτων 90 ημερών που βρίσκονται στην ιδιοκτησία τους.