Τα μοντέλα της Hyundai κατακτούν υψηλή βαθμολογία στη Μελέτη Ποιότητας της JD Power
- Η εταιρεία επιτυγχάνει την τρίτη θέση της βιομηχανικής κατάταξης και τη δεύτερη θέση
μεταξύ των non-premium εμπορικών σημάτων
- Τα Accent και Azera κατατάσσονται υψηλότερα στις κατηγορίες τους
- Τα Tucson, Elantra, Veloster και Genesis κατατάσσονται στις τρεις πρώτες θέσεις στις κατηγορίες τους
Η Hyundai Motor κατέκτησε την τρίτη θέση μεταξύ όλων των εμπορικών σημάτων στην Μελέτη Αρχικής Ποιότητας (Initial Quality Study) της JD Power για το 2016 στις ΗΠΑ και τη δεύτερη μεταξύ των non-premium αυτοκινητοβιομηχανιών. Επιπλέον, η J.D. Power απένημε στο Accent στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων και στο Azera στη μεγάλη κατηγορία αυτοκινήτων με τις υψηλότερες διακρίσεις αρχικής ποιότητας.
“Η Hyundai Motor παραμένει σταθερά προσηλωμένη στην παραγωγή προϊόντων εξαιρετικής ποιότητας, ποιοτικών οχημάτων,” δήλωσε ο κ. Frank Ferrara, Δ/ντής Ικανοποίησης Πελατών της Hyundai Motor America. «Παίρνουμε τη βελτίωση της ποιότητας σε υφιστάμενα μοντέλα μας στα σοβαρά, αλλά και το λανσάρισμα νέων οχημάτων με ακόμη υψηλότερη ποιότητα. Είναι σημαντικό να κρατούμε τους πελάτες μας ικανοποιημένους με τα αυτοκίνητά τους. Η ικανοποίηση ξεκινά με την ποιότητα και συνεχίζει με την εκπαίδευση για το πώς να αξιοποιούν όλες τις δυνατότητες των οχημάτων τους. Τα αποτελέσματα, όπως αυτά αποδεικνύουν πόσο καλά συνδεόμαστε με τους πελάτες μας σε κάθε επίπεδο.”
Η μελέτη IQS, στο 30ο έτος της, λειτουργεί ως σημείο αναφοράς του κλάδου για την ποιότητα των νέων οχημάτων που μετράται εντός των πρώτων 90 ημερών ιδιοκτησίας του οχήματος. Σύμφωνα με τη μελέτη, ιδιοκτήτες των Accent και Azera ανέφεραν λιγότερα προβλήματα με τα οχήματά τους από οποιοδήποτε άλλο μικρό ή μεγάλο αυτοκίνητο, αντίστοιχα.
“Και τα δύο μικρά και μεγάλα αυτοκίνητα είναι δημοφιλή οχήματα και εξαιρετικά σημαντικά για εμάς. Στην πραγματικότητα, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες ανταγωνίζονται σε αυτές τις κατηγορίες οχημάτων. Ως αποτέλεσμα οι καταναλωτές να επιλέγουν ανάμεσα από πολλές και διαφορετικές προτάσεις», δήλωσε ο κ. Mircea Gradu, Executive Director of Engineering and Quality της Hyundai Motor America. «Τόσο το Accent όσο και το Azera κατατάσσονται υψηλότερα στις πολυπληθής κατηγορίες τους για την υψηλή τους ποιότητα, η οποία παρέχει στους ιδιοκτήτες πνευματική ηρεμία για αυτή τη σημαντική οικονομική αγορά τους.”
Συνολικά, έξι μοντέλα της Hyundai κατατάσσονται στην πρώτη τριάδα στις κατηγορίες τους. Επιπροσθέτως των βραβείων για τα Accent και Azera, τα Tucson (δεύτερη θέση), Veloster (τρίτη), Elantra (τρίτη) και Genesis (τρίτη) απέσπασαν σημαντικές διακρίσεις στις κατηγορίες τους. Η Hyundai Motor απέσπασε συνολική βαθμολογία 92 προβλημάτων ανά 100 οχήματα, 13 λιγότερα προβλήματα από ό, τι ο μέσος όρος του κλάδου και 3 λιγότερα προβλήματα από πέρυσι.
Η μελέτη IQS του 2016 βασίζεται στις απαντήσεις περισσοτέρων από 80.000 αγοραστών και μισθωτών νέων οχημάτων του έτους 2016 και αφορά στις πρώτες 90 ημέρες που βρίσκονται στην ιδιοκτησία τους. Η μελέτη χρησιμοποιεί ένα ερωτηματολόγιο 233 ερωτήσεων σχεδιασμένο για να παρέχει στους κατασκευαστές πληροφορίες που θα διευκολύνουν τον εντοπισμό των προβλημάτων και τη βελτίωση του προϊόντος.